Ik ben zo iemand, niet l*llen maar poetsen… :mrgreen:
:clap: :clap: :clap: chappeau, moet ik ook nog leren!
Kom jij hier maar even langs af en toe om schoppen onder de (te dikke) derrières te geven van hulp en ondergetekende :mrgreen: :oops:
Volgens mij woon je niet in mijn buurt, anders was ik wel even langs gekomen..... :)
Haha regio Gouda. hihi! Nou ik ga der hard laten werken en ander smoet ik maar even kijken of echt waar dvind volgens mij ben ik een beetje dom dat ik zoveel betaal :doh: aargh ben ook veel te aardig soms
Haha regio Gouda. hihi! Nou ik ga der hard laten werken en ander smoet ik maar even kijken of echt waar dvind volgens mij ben ik een beetje dom dat ik zoveel betaal :doh: aargh ben ook veel te aardig soms
Maar die vriendin die zoveel lof over haar is, betaalt neem ik aan ook dit bedrag toch??
Het is maar wat je het zelf waard vind…
Laat je het nog even weten of het je bevalt en het waard vindt.
ben zelf namelijk ook op zoek naar een hulp. Ons huis is gewoon aso groot en ik heb geen tijd om het zelf allemaal bij te houden (werk 3 dagen en ga per 1 september een masterstudie erbij doen). Bovendien hebben we ook een grote tuin en daar besteed ik liever mijn aandacht aan :oops:
ik ben ook nog een beetje aan het kijken hoe vaak zo iemand dan moet komen, en hoe lang.
we hebben 4 slaapkamers, 2 badkamers, 2 toiletten, woonkamer, keuken, bijkeuken en 3x een hal/gang. Ik wil dat de hulp alles nat afdoet, stofzuigt en dweilt en dan in toerbeurt een andere klus erbij (deuren/klinken, koelkast, radiatoren etc).
ramen wassen doe ik zelf.
Wat denken jullie, hoe lang zal een hulp hiervoor nodig hebben?
ben zelf namelijk ook op zoek naar een hulp. Ons huis is gewoon aso groot en ik heb geen tijd om het zelf allemaal bij te houden (werk 3 dagen en ga per 1 september een masterstudie erbij doen). Bovendien hebben we ook een grote tuin en daar besteed ik liever mijn aandacht aan :oops:
ik ben ook nog een beetje aan het kijken hoe vaak zo iemand dan moet komen, en hoe lang.
we hebben 4 slaapkamers, 2 badkamers, 2 toiletten, woonkamer, keuken, bijkeuken en 3x een hal/gang. Ik wil dat de hulp alles nat afdoet, stofzuigt en dweilt en dan in toerbeurt een andere klus erbij (deuren/klinken, koelkast, radiatoren etc).
ramen wassen doe ik zelf.
Wat denken jullie, hoe lang zal een hulp hiervoor nodig hebben?
Het is een tante van mijn man, hardwerkend, ervaring, niet l*llen maar werken :thumbup:
Ze vraagt 10 euro per uur. Niet alleen voor ons omdat wij familie zijn, maar bij iedereen.
Ze komt een keer in de 2 weken. Tijd varieert tussen de 3 en 4 uur.
Ze doet dan ook echt het hele huis. Behalve de zolder verdieping, daar stofzuigt ze alleen maar. Ik zorg wel dat het huis aan kant is, zodat ze niet eerst van alles aan de kant moet zetten. We doen samen de bedden verschonen, vooral lits jumeaux is lastig in je eentje. Zij gaat schoonmaken en ik doe de was. Zo heb ik dan in een ochtend mijn hele huis aan kant en kan ik de rest van de tijd gebruiken om wat leuks met de kids te doen. In de week dat ze niet komt, gaat het op de franse tour.
hier ook, 2 uurtjes… 24,- een dame via vrienden van mij, inmiddels ook bij mijn zusje, moeder en bij een vriend van mijn moeder, haha
ze is lekker grondig… das erg fijn. Doe ook alles aan de kant hoor… dan kan ze er gelijk bij
enige is dat ik nu zo tegen de kosten aan zit te hikken. Dus ipv 2 uurtjes in de week wil ik graag misschien 1x in de drie weken en dan misschien 3 uur…
Ik zou een dure hulp zijn ben ik bang. Ik ben nogal Pietje precies. De badkamer doe ik zeker een uur over en als ik hier thuis aan het stofzuigen en dweilen ben, dan doe ik daar wel een uur over (boven en beneden) Dus ik ben al 2 uur kwijt aan de badkamer en de kamers stofzuigen en dweilen. Als ik dan nog de wc en de ramen moet doen, dan ben ik nog een half uur kwijt.
Oke ,2.5 uur. Maar ik lust ook nog wel een kopje thee tussendoor hoor. Dus al met al ben ik wel 3 uur kwijt aan alles. (Thee drinken kost geen half uur hoor maar er er is altijd wel iets dat ik zie dat gedaan moet worden. Vuilnis, doekje door de keuken, was even aan kant etc.)
Ik denk dat ik in 3 uur tijd een hoop grondig gedaan krijg en ik zou er 37,50 voor vragen.