Vraag aan mamaartje of 1 van de anderen die zo´n kastje heeft.
Wat zijn de afmetingen, waar koop je zoiets en wat kost het ongeveer?
Oh, eigenlijk 3 vragen dus
@Dorus wrote:
Oh, eigenlijk 3 vragen dus![]()
Ik heb niet zo’n kastje maar deze zijn van de ikea, zijn 29,95 en 69 H x 43 D x 28 B

Ik vind ze ook wel erg leuk maar zou niet weten waar ik zoiets neer moet zetten.
Het probleem met de kralen heb ik ook…die zitten bij mij nog in de originele doos en dan de kralen in zakjes.
De rest van de knutselspulletjes heb ik verdeeld…een deel staat in een doos in het hok en het papier, kleurtjes, enz heb ik in de trofastkast van de ikea.
Ik ben gastouder dus ik heb sowieso alles bij elkaar in de kamer achter panelen en alles in hun eigen bak…de scharen en lijm heb ik bij de computer anders is het te gevaarlijk voor de kleintjes.
@Dorus wrote:
Oh, eigenlijk 3 vragen dus![]()
Het kastje is van Ikea, hij heet Helmer, is te krijgen in rood, grijs en wit.
Breedte: 28 cm
Diepte: 43 cm
Hoogte: 69 cm
prijs 29,95.
4 antwoorden erbij gekregen

Die gereedschapsbak is slim!
Ik heb hier achter een deurtje van de expedit speelgoedkast “de altijd mogen doen” knutselspullen. Dwz een a4 mand voor de vellen papier, kleurboeken enz. Een doos met knippapier en een doos met stickers. Stiften, potloden, lijm, schaar in een pennenbak waar ze in rechtop staan. (vooral dat laatste was een uitkomst, nu zien ze het beter en graven dus niet in die bak met stiften)
In onze grote buffetkast heb ik een knutselplank en inmiddels een halve extra. Ik heb van die stapelbare bakjes van de hema met daarin klei spul, strijkkralen en overig knutslspul. Groter kleispul zit in een trommel die van de klei was. Pompoentjes en dergelijke in een mini gereedschapachtig actin bakje waar klei in zat. Voorraad in een grote doos, verder nog allerlei zooi los onderin de kast wat ook deels gepakt kan worden. Verf in verfpotten en de kwasten in een etui. Redelijk gesorteerd, maar meestal een enorme chaos
Wij hebben bij de ikea een leksvik kast gekocht waar je manden in kan schuiven, in die bakken past ontzettend veel, maar als dochter straks meer gaat knutselen wil ik dingen apart in curver bakjes doen die ik weer daarin zet zodat alles netjes en overzichtelijk bijft.