Huishoudbeurs

Wie van de dames gaat naar de hhb?(9 t/m 17 feb.)

Ik ga wss met een vriendin van me,die is dan als het goed is bevallen.

Kunnen we meteen door naar de 9 maandenbeurs! :mrgreen:

ga met mijn pleegzusje, hebben de kaartjes al in huis… gaan op valentijnsdag :dance:

Ik ga gezellie met vriendlief en mijn mams :dance:

ik wil wel… maar moet ff kijken op dat moment hoe het met de financieen zit… Ben tot nu toe elk jaar geweest…



Wat ik toppie vond trouwens was de avondopenstelling, in 4 uur heb je echt wel alles gezien wat je wilde, het is rustiger, en je bent niet de hele dag onder de pannen… vorig jaar ook gedaan, wil ik dit jaar eigenlijk ook wel weer…

Oh ja leuk…kijken wie er mee wilt :mrgreen: :wink:



Dincy??? :mrgreen:

In de avond is het vaak rustiger,maar ik heb in die paar uurtjes nog niet alles gezien hoor! :mrgreen:

Dus wij gaan gezellie de hele dag! :mrgreen:

Ga morgen kaartjes bestellen online,scheelt ook weer wat geld :wink:

Mijn moeder en ik gaan meestal samen. Nu weet ik niet of ze in de mood is met alle ontwikkelingen in onze fam. maar ik zal het haar eens vragen… :slight_smile:

ik wilde dit jaar eigenlijk gaan met me vriendin… maar ik ben dan uitgerekend en zij moet dan nog drie weken…



dus plannen we et maar in voor volgend jaar :mrgreen:

Ik ga met mijn moeder … en ook op Valentijnsdag!





Heb er zin in… :dance:

Mijn moeder zegt dat we waarschijnlijk weer in de avond gaan zoals vorig jaar… :dance:

wij gaan met weet ik hoeveel klassen leerlingen…

En sorry, maar ik vind het een verschrikking. Maar goed, ik ga braaf mee. Ze zullen er wel koffie hebben.

Oh, ik vermaak mij altijd prima…Mensen kijken (al die koffers :lol: :lol: , die mensen zijn echt gek) en even in de alcoholhoek met mijn moeder proeven…Vind het een giller…

Ja ik ga samen met nog een paar dames!

Kaartjes zijn al besteld voor de 10e!!