Huishoudbeurs / negen maanden beurs

@mlk1982 wrote:

Wat is de aanbieding van knorr? Wij hebben alleen 9 maanden beurs boekje.




3 voor 3 euro dacht ik

@mlk1982 wrote:

Wat is de aanbieding van knorr? Wij hebben alleen 9 maanden beurs boekje.




3 voor 3 euro dacht ik

Hey…



Voor de dames die al geweest zijn, is het de moeite waard? Want ik wil heel graag maar moet eigenlijk rust houden.



Ergens las ik ook dat de 2e pak pampers gratis is. Klopt dit? Heb het namelijk niet in het foldertje zien staan.

Ik ben vandaag geweest en heb aardig wat aanbiedingen gekocht.



Er is wel een actie van Pampers. Volgens mij tweede pak gratis of voor de helft van de prijs. Maar weet niet zeker welke actie het nu is ( ik heb zelf geen pampers )

kan je nog aan dat bonnenboekje komen? Ik heb hem helemaal niet :frowning:

Nu in de trein naar schiphol, net geweest was weer erg druk maar ook erg leuk! Pampers is idd 2e pak gratis, volgens mij alleen op maat 1. Verder wel leuk spul, niet super aanbieidngen, maar is wel leuk altijd weer. Zou er alleen geen entreekosten voor over hebben hoor!

even een vraagje is de negenmaanden beurs wel iets als je al een dreumes hebt van 16 maanden of is de jongegezinnenbeurs dan beter

alvast bedankt voor het antwoorden

gr bianca

vandaag de huishoudbeurs voor mij…ben benieuwd.

Dankjewel!

Mooi, want heb precies nog maat 1 nog niet in huis. :smiley: Heeft Zwitsal toevallig ook nog leuke acties? :lol:



Devil, volgens mij komt er geen jonge gezinnenbeurs meer, had ergens gelezen dat de bezoekers erg tegengevallen was en dat ze er daarom mee stopte. Erg jammer, want daar gingen we ook altijd heen.



hoop dat deze link mag: http://www.babynieuwtjes.nl/2012-geen-jonge-gezinnen-beurs.html

o dat is jammer dan kijk ik wel wat we gaan doen

bedankt voor je antwoord

Iemand toevallig een idee hoe een stand daar heet met die zachte kussens ? Ik heb er 1 gekocht een kleintje, maar toch spijt dat ik geen grote heb gekocht :oops:



Wil er nu 1 bestellen, maar kom alleen een duitse site tegen, en bij hetkussentje, maar daar hebben ze alleen printjes en geen neutrale kleuren.

Hoi Romata, ik heb je een PB gestuurd met de website waarvan ik denk dat je die kussentjes bedoeld. Ik hoop dat het de goede is… groetjes Vlinder

Hallo ik ben een student bij Inholland in Rotterdam en ik doe de opleiding creative busseniss voor mijn opdracht moet ik onderzoek doen naar de Huishoudbeurs. hiervoor heb ik een enquête gemaakt om te weten wat jullie van de huishoudbeurs vinden. het zou mij helpen in mijn analyse en mijn opdracht voor schoo dank u wel voor uw tijd.

Klik hier voor de enquête : https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf-1uGLHxk_bw-j41j0uBlRXM19K93CUuyER0AjnPO3t8nwCQ/viewform