huisbezoek gehad

Van juf.

En natuurlijk was er niets bijzonders. Mijn kind is sociaal, geconcentreerd, gezellig, vrolijk, rustig, doet aan alles mee, maakt bewust haar eigen keuzes (als iedereen gaat knutselen en zij heeft zin in puzzelen kiest ze voor puzzelen), zingt graag, gymt graag, kortom modelkind geloof ik. Ze kan alleen nog niet knippen en slist een beetje.

Volgens mij hebben wij thuis een heel ander kind :wink:

a-sociaal, ongeconcentreerd, druk, chagrijnig, eigenwijs, wil nooit zingen en is helemaal geen modelkind maar wel lief :inlove:

Ik vond het wel grappig om te horen. In een groep is ze duidelijk een heel ander kind dan ik ken.

Zo was ik vroeger ook, heeeeeeeeel herkenbaar. En nog een beetje trouwens :wink:

wij hebben geen huisbezoeken… wel grappig dat ze dat zo anders doet,

Ik ben zelf juf, van een kleutergroep (nog wel)

En wij gaan dus ook op huisbezoek. Altijd erg gezellig, is ter nadere kennsimaking met ouders van nieuwe kinderen op school. Ikvind het altijd wel erg gezellig, heel leuk om verschillen te zien. Verder maken wij er geen verslag van of iets dergelijks, geheel vrijblijvend dus.

Wel zie je dan kinderen hoe ze thuis zijn, en inderdaad dat is heel vaak heel anders dan op school.

Bij ons waren ook altijd huisbezoeken, ik vond dat altijd heel leuk en ook erg spannend. En het lijkt me ook wel goed, zo ziet een leraar de thuis situatie en hoe een kind thuis is.

Ik weet nog toen het op school niet zo lekker met me ging (zat in een klas met 30 kinderen, en een nogal dominante meester) dat de meester eens bij ons thuis kwam en toen een hele andere, vrolijke, open, vrij spelende Marite zag… Toen hij dat zei tegen mijn moeder was de keus snel gemaakt, ik bleef een jaartje zitten, kwam in een kleinere knussere klas en bloeide weer helemaal op! :thumbup:

tot nu toe hier alleen 10-minuten gesprekken op school gehad.

vind het ook wel best zo.

moet ik mn huis nog ontruimen :lol:

@hedwich wrote:

moet ik mn huis nog ontruimen :lol:

Wat denk je dat ik gisteren heb gedaan voor ze hier was??

whaaaaaaahahahah

jij bent al net zo erg als mij hahahah