huilend achter laten me hart breekt

nikki gaat sinds 4 nov naar de psz en de 1e x ging het goed en nu de laatste

paar x moet ze huilen als ik of hub weg gaan

maar ook bij de omas doet ze dat



wij denken omdat ze heel goed weet dat lizz wel bij papa en mama is

gaat dit pas over als ik weer moet werken?

Ik vind het vreselijk om dr iedere x zo achter te laten en denk het is niet nodig

dat ze naar de omas gaat dus dan maar niet?

Of toch doorgaan met het ritme? En zo heb ik ook eens alleen met lizz

want die krijgt duidelijk minder aandacht omdat nikki zo jalours is



ik heb alles al geprobeert 1 op 1 met nikki maar toch als ik even met lizz

bezig ben zie ik dr treurig kijken hoelang duurt het nog voor ze gewend is aan het

leven met een zusje en het delen van de aandacht?

ik zou haar wel gewoon laten gaan. hoe moeilijk he took is voor jou.



stel dat je haar nu een paar keer niet laat gaan wordt voor haar zometteen als jij weer moet werken alleen maar lastiger.

ze moet er denk ik even doorheen. en ze hjeeft natuurlijk heel goed door dat L.izz wel bij jou is.



mijn kids blijven ook gewoon naar het kdv gaan. T.ara heeft ook een periode gehad dat ze niet wou, vond ik ook lastig.



:hug:

ritme vasthouden wat er was evt wel wat momenten vrij proberen te maken alleen voor de oudste.

kunt evt ook vaste momenten op een dag met haar afspreken daty je met haar iets gaat doen,knutselen,spelletje,voorlezen zodat het voor haar duidelijk is wanneer ze aan de buurt is.

zo krijgt ze duidelijkheid hoe de dagen in elkaar zitten kunt evt kalender maken met haar dagen op chrece en oma erop zodat ze weet wat er komt,het is vpoor iedereen ook grote verandering kleintje erbij.

laat haar als grote zus helpen spulletjes pakken aangeven

het is toch kwestie van wennen duurt bij ene kind langer als bij het andere kind.

succes want is nooit leuk te zien dat kind jarloers is

Ryan huilde de eerste paar keren naar de psz ook niet. Maar toen die ene dag…Oohh t ging me door merg en been. De hele ochtend hoor je dat huilen nog in je hoofd tot dat je ze ophaald.



Ryan heeft dit een behoorlijke tijd gedaan! 3mnd lang ofso :think: En daarna…Nooit meer gehuild!



Nu moest die vorige week maandag voor t eerst naar het kdv. En heeft niet gehuild ook na 5dgn niet gehuild! Dus denk dat R er helemaal door heen is!

moeilijk voor je, maar ik zou echt doorzetten. Kindjes moeten er toch aan wennen en gelukkig doen ze dat uiteindelijk meestal ook wel. Het hoort toch een beetje bij het eerste stapje dat ze zich wat los moeten maken van paps en mams. Ik zou er echt nu mee beginnen want anders krijg je dit op de kleuterschool. De peuterspeelzaal is hier een goede opstap voor.

sterkte :angel:

Ik denk niet dat ze link legt met haar zusje thuis. Wat het wel is weet ik ook niet (hier huilt zoon1 nog steeds geregeld als ik wegga).

Ik bel altijd even na een kwartiertje ofzo en dan is het ook altijd alweer goed, weet ik dat in ieder geval en hoef ik me daar geen zorgen om te maken.

ik zou ook in dit ritme blijven

kan je niet even bellen na 15min hoe het met haar gaat

waarschijnlijk is het snel over en is ze lekker aan het spelen

terwijl je thuis je schuldig blijf voelen

Hoe gaat het nu met Nikki bij het weg brengen?