Ben ik weer met een vraag…
Ik moest Melinda vanmiddag onder de tafel wegvissen…
Nu gebeurde dat niet helemaal vlekkeloos…
Ze stootte haar hoofdje behoorlijk tegen de tafel … :oops:
Dus ik dacht daar komt me toch een concert…
Maar leek wel of ze erin bleef ze wou beginnen met huilen maar het stokte op 1 of andere manier best wel eng gezicht…
Na 5 minuten werd ze pas weer beetje haarzelf en rustig…
Kan een kind zo over haar toeren raken dat ze niet meer kan huilen maar wel wil :think:
Snappen jullie het nog :oops:
hmm lastig san,
eerst dacht ik aan BHS :think: maar dat lijkt me niet
ahhh meis je zal wel geschrokken zijn he :hug: karim heeft dat ook gehad omdat ze dan zo kwaad zijn kunnen ze dat doen karim viel ook ff weg schijnt normaal te zijn nu heeft die dat niet meer :-*
Kelly had het vaak dat ze zo huilde dat ze geen adem meer kon halen. Gewoon even heel hard in haar gezicht blazen, van schrik haalt ze dan weer adem. Even uit laten brullen en over… Joyce heeft het ook al een paar keer gehad. Eerste keer is het schrikken…
Dat was vast schrikken! Maar, ik kan me er wel iets bij voorstellen, ja. Denk niet dat je je echt zorgen hoeft te maken
Wel een klein waarschuwinkje (nav wat ik hier lees) voor de mensen bij wie het kindje geneigd is “erin te blijven”…(zodat je je niet te barsten schrikt)
Sommige kindjes kunnen zó kwaad worden of zó hard huilen/schrikken van pijn dat ze even vergeten in te ademen…dat heet “achter de adem huilen”.
Ze verliezen dan heel even het bewustzijn, gaan dan gewoon weer ademen en komen weer bij.
Het ziet er vreselijk eng uit (want wegrollende ogen) maar het komt best veel voor…mijn moeder had het als kleintje en ik ook.
@Karin1981 wrote:
hmm lastig san,
eerst dacht ik aan BHS :think: maar dat lijkt me niet
Volgens de CB arts is het BHS