Goedemorgen…
Ik wil graag weten of mijn dochtertje de enogste baby is die huilt in haar slaap…
En weet iemand ook waarom dit zo is?
Dromen ze dan?
Of kunnen ze dan ook pijn hebben?
Vind het zo zielig…
Knuf Bri en Amy
Hoi!
Ze zal zéker niet de enige zijn… misschien dat alle baby’s het zelfs wel doen. Kevin van 8 maanden doet het ook af en toe, dan sjees je naar boven en ligt hij gewoon te slapen.
Ik weet niet waarom ze het doen. Dromen kan volgens mij pas rond 9 maanden.
brigitte, Amy is zeker niet de enigste!
Chiara doet het idd ook. Dan geeft ze een gilletje, of begint heel even te huilen en slaapt dan gewoon weer door!
Ik meen te hebben gelezen ergens dat het te maken heeft met de REM slaap.
Geheel onschuldig, maar je moet haar niet oppakken, want dan wordt ze wel wakker!
Hoi,
Finn doet dat ook. Heb ik het vandaag voor elkaar dat Jula en Finn tegelijk op bed liggen (nu dus), dacht, even op de bank liggen, hoor ik Finn weer. Maar nu is hij wel weer stil, heeft ook te maken met slaapcyclus van baby’s (rond de 45 minuten). Ondertussen was ik dus maar even het forum opgegaan
Ben ook wel eens 's nachts al opgestaan omdat hij begon te huilen, flesje gemaakt, kom ik bij zijn bedje… slaapt meneer… :shock:
Groetjes Hilda
Dank je wel voor de reacties.
Word af en toe wel onzeker hoor…
Alles is zo onwennig…
Maar komt goed…
Fijn dat we hier alles zo kunnen bespreken…
Thnx nogmaals…
Ja, het is zoeken he? Zelfs met een tweede hoor! :?
Groetjes Hilda
Lizz huilt ook in haar slaap
Ga ik kijken ligt ze heerlijk te knorren
Hoe is het nu met Amy, huilt ze nog tijdens haar slaap??
Moet zeggen dat Tim dat ook wel eens doet, en als ik dan toch maar
ga kijken ligt hij prinsheerlijk te slapen. Zal hij wel aan het dromen zijn. Maar is geen leuke droom denk ik :oops:
Lenn maakt “kwebbel” geluidjes in zijn slaap. Dan denk ik dat hij wakker is maar ligt ie gewoon te pitten :lol:
Soms zelfs, dan hoor ik door de babyfoon geklets, sta ik in zn kamer, is hij stil. Op het moment dat ik dan weer buiten zijn kamer sta kletst hij weer :eh: Alsof ie me in de maling neemt :lol:
Zo herkenbaar sta je met een flesje naast z,n bed slaapt ie gewoon. Jesse doet dit trouwens pas sinds deze week, Overdag slaapt ie ook steeds minder maar is wel ontzettend moe. Na ja hopelijk is het niet een te lange fase en neemt ie straks z,n rust
Hhahhaha… moet er wel een beetje van lachen hoor dames…
Amy maakt ook meer geluid als ze ligt te slapen dan als ze wakker is…
En sta ook vaak naast haar bed, zo van eruit of flesje…
Dus het is gelukkig heel herkenbaar…
Toch iets heel aparts om zo mee te maken…
Net of ze ons in de maling nemen he… affie…
Thnx ladies…
okee, gelukkig maar, die van mij doet dat dus ook. Heb ook al eens met warme voeding naast een ronkend kind gestaan.
Hebben ons mooi tuk!
Die van mij doet t ook! Zo klein als ze is haha.
Ontdekte ik vandaag… Vanmorgen na de voeding van 7 allebei weer te bed…gaat om half 9 haar alarm af dus ik denk nog van huh…waarom nu al (ik dacht even extra slaap te pakken, ze komt altijd pas weer voor de volgende voeding)…Ik eruit…kom ik bij madam ligt weer prinsesheerlijk te slapen! Ga weer weg, hoor weer gejengel…weer stil…loop terug en nog steeds slapend als een roosje. Dus volgens mij is dat normaal en is ze wakker als t echt huilen wordt.
Ik wacht altijd standaard een paar minuutjes voor ik ga kijken. Daan doet het btw nog steeds… Niet meteen bij de eerste kik gaan kijken, maar even wachten of het doorzet… meestal zijn ze na een half minuutje al weer stil
Idd heb ik inmiddels ook geleerd niet meteen te gaan kijken…
Ik had het vandaag zelfs andersom… vanaf 12 uur lag ze op bed en om half 4 was het nog stil… dacht ga maar eens kijken…lag ze lekker te brabbelen in haar bedje… en begon meteen te lachen haha…
maar ook met een 2e is het nog steeds wennen hoor…
Ach ik vind het ook zo zielig(terwijl het eigenlijk niks is)
Ik ga ook ff kijken dan, en even later ligt ze weer heel rustig te slapen!
De laatste tijd doet ze dat echt veel!!