Huilen tijdens het drinken van de fles

hey Meiden,



Daphne (6 maand) heeft de laatste maand soms dat ze huilt tijdens het drinken van de fles. We zijn niet van voeding veranderd of van fles.

Ze doet het meestal met de avond(pap)fles en heeel soms met de gewone fles.



Ze begint dan te drinken en na even laat ze los, begint heel hard te brullen om vervolgens weer verder te drinken. Dan gaat het weer een paar slokken goed en begint weer te brullen. En ik heb dus echt geen flauw idee wat er nou mis is. Ze klinkt gewoon boos!

Volgens mij heeft ze geen krampjes o.i.d. Op gegeven moment geef ik het maar op en druk ik de speen er in en dan is ze na een minuutje wel weer rustig. Ik dring haar geen eten op ofzo…

Heeft ze dan te honger? Ik weet het echt niet.



Weet één van jullie het?



Gr. Karin

Paar maanden terug gaf ik ook een papfles een aantal weekjes. En dat huilen kwam hier omdat het niet snel genoeg ging.



En als we soms te snel de fles gaven, als de pap nog niet helemaal dik was begon ze vaak te huilen omdat het dan te snel ging.



Vond het veel te veel gedoe, en ben ook snel weer gestopt met een papfles.

Keira is een stuk jonger, maar ik herken het wel. Ze doet dit bij ons vooral als ze heel moe is (geen papfles natuurlijk, maar de gewone). Niet bij de 23 uur voeding, maar wel in de avond als ze heel moe is, maar ook dorst heeft. Voor ons werkt het beste om haar op haar eigen kamertje eten te geven, zodat het rustig is. Haar laten drinken tot ze te veel huilt en haar dan in bedje leggen, dan huilt ze nog heel even en slaapt dan gewoon.

Ik kan je geen tip geven, maar Fleur doet het ook. Ze huilt dat ze honger heeft, krijgt ze de fles, valt ze aan op de fles. Spuugt hem vervolgens uit en begint heel hard te huilen. Dan weer verder drinken, weer uitspugen en huilen…

zou het geen spruw kunnen zijn ?

Kindjes die flesvoeding krijgen kunnen dat namelijk ook krijgen, google maar is op spruw dan kan je kijken hoe het er uit ziet.

Ik denk dat het inderdaad moeheid is. Ze heeft ook honger, maar doordat ze zo moe is gaat het niet goed en brult ze alles bij elkaar. De laatse paar dagen doet ze het wat minder, maar nu drinkt ze gewoon niet…Is ook een oplossing!



Bedankt voor jullie reactiess!



Gr. Karin