Ik heb een groot probleem, mijn dochtertje van 6 weken oud huilt ontzettend tijdens de voeidng. De rest van de dag totaal niet. Tijdens de voeding begint ze en is dan het de eerste 20 min ontroostbaar.
Ik geef nutrilon hypo allergeen
Ze heeft 1 poepluier in de 2 dagen. Ook het poepen gaat met veel huilen gepaard.
Lijkt mij last van de darmen, ik ben vandaag begonnen met nutrton doo de voeding omdat ze ook spuugde tijdens en na de voeding. Het spugen is wel gelijk over.
Moet ik overstappen naar nutrilon omneo? Want ze gilt erover en vind dit wel heel erg sneu want er zit duidelijk iets niet goed.
help please
Heeft ze misschien spruw?
Dat zit dan in haar mondje en kan zijn dat dat zeer doet tijdens het drinken!
Witte vlekjes in mondje op tong, gehemelte en ook rood vaak. Je kunt dit niet wegpoetsen, dat kan met melkrestjes wel.
Krampen zou natuurlijk ook kunnen, drinken activeerd de darmpjes.
Het is geen spruw iig tong is helemaal mooi schoon
Cb bellen voor adviezen. Soms helpt een andere speen/fles ook erg goed.
Misschien toch een allergie, ondanks je allergene voeding?
Je hebt voeding die nog verder gaat qua belastende stoffen. Wel even met CB of HA overleggen voordat je daaraan begint?
Pijn in de buik kan een reden zijn. Bij onze Britt was het huilen tijdens de voeding ook een uiting van pijn. (Wel in een andere context, is lang verhaal dus zal ik je besparen!)
Succes
Omneo zou volgens de verhalen ook hypo-allergeen zijn. :think: Hielp hier wel Ãets tegen de buikpijn, maar het was allemaal toch niet helemaal lekker voorbij. (bovendien kreeg joost vreselijk juekend eczeem voer zijn hele lijfje)
Wij zijn ook van nutrilon overgestapt op omneo, toen op een ander merk hypo-allergeen en kwamen uiteindelijk toch uit op de pepti (koemelkallergie) mét johannesbroodpitmeel tegen het spugen.
Ik zou idd toch advies inwinnen of je niet nog een stapje verder zou moeten gaan in de allergiesfeer.
succes, sneu he, als ze zich zo rot voelen