huilen, onrust en non-stop zoeken

We hebben inderdaad haar kopend van het bed wat verhoogd. Vandaag is ze redelijk knock-out gegaan door alle drukte van vanochtend. Dus dat zal wel weer een hels nachtje worden! Maar dat maakt me nu niet uit. A gaat vannacht lekker slapen op het logeerbed zodat hij morgen in ieder geval fit is en we niet alletwee half/half zijn. En dan slaap ik morgen nacht apart zodat ik zelf ook even bijtank.

Nou ja, afwachten dus!

Dank allemaal voor het meedenken!

hier weer zo iemand die het allemaal wel denkt te weten :wink: maar leg je haar wel een klein beetje op schuin naar een zijkant dat als ze spuugt en ze ingebakerd is ze wel haar spuug kwijt kan. Nu komt er met verborgen reflux natuurlijk in principe niks uit, maar als dat wel een keer het geval is moet ze het wel kwijt kunnen. Fijn dat je er zo snel bij was, wij gebruiken andere medicijnen dus weet niet hoe snel zantax helpt. Hoop snel en dat je maar een goede nachtrust mag hebben!

@Loesje79 wrote:

hier weer zo iemand die het allemaal wel denkt te weten :wink: maar leg je haar wel een klein beetje op schuin naar een zijkant dat als ze spuugt en ze ingebakerd is ze wel haar spuug kwijt kan. Nu komt er met verborgen reflux natuurlijk in principe niks uit, maar als dat wel een keer het geval is moet ze het wel kwijt kunnen. Fijn dat je er zo snel bij was, wij gebruiken andere medicijnen dus weet niet hoe snel zantax helpt. Hoop snel en dat je maar een goede nachtrust mag hebben!

Yep!! :wink:

Hoe is het vannacht gegaan?

Eigenlijk heel goed! Tot 5 uur kwam ze strak om de drie uur en ging na het drinken direct weer slapen. Maar mama lag te wachten op haar huiltjes (Die dus neit kwamen) en daardoor heb ik wederom slecht geslapen. proest…

Hihi nou duimen op weer een goede nacht en hopen dat mama en papa ook rustig kunnen slapen :slight_smile:

Haha, hoop dat ze vannacht weer doet en jij tussendoor slaapt!

Hoe is het gegaan?

Hallo,

Ik lees je ervaring, en ik herken heel veel dingen van mijn zoontje (20 dagen oud). Ben steeds de tijd aan het uitzitten totdat hij weer mag eten. Het liefst eet hij de hele dag door en is heel onrustig, happerig en druk.

Misschien beetje rare vraag, maar hoe bepaalt een kinderarts dat het een verborgen reflux kan zijn, wat voor soort onderzoeken doen ze dan ?? Ik twijfel ook om de dokter te bellen, ik weet wel dat mijn zoontje enorme buikkrampjes heeft dus waarschijnlijk komt het daardoor.

Voel me zo machteloos als hij zooo lang huilt en niet weet wat er is.

ben blij voor je dat het beter gaat :smiley: , en dat je weet wat het is.

MvG Rachie

Wij zijn met Lars bij de chiropractor geweest, omdat hij onrustig was, erg vaak wilde drinken, enorm veel moest spugen en begon te krijsen als hij op zijn rugje moest liggen. Na drie bezoekjes ging het al beter met hem. Bleek dat zijn nekwervels een beste dreun hadden gehad bij de bevalling. Daarnaast bood de speen en de bakerdoek ook meer rust. Lars spuugt nog steeds veel, maar hij werd elke maand een stuk rustiger.