huilen omdat het niet lukt

Moet het gewoon even kwijt.

Lana probeert vanaf vandaag te lopen. Mevrouw kan nog niet eens zelfstandig blijven staan, ja 10 seconden en in die 10 seconden probeert ze ook nog eens te gaan lopen. Ze staat dan te denken, tilt 1 voet omhoog wil hem neer zetten en bam, zit ze weer op haar kont.

En oh wat vindt ze dat vervelend. Het lukt haar niet dus is het huilen en brullen geblazen hier. De hele dag gaat dit al zo door. Dan gaat ze aan de tafel staan, laat los en probeert te lopen en dan valt ze weer. En boos dat ze wordt :shock: :wall: :inlove:

Best wel grappig om te zien dat ze het probeert, maar dat boos worden en huilen :wall: :snooty:

Hahaha leuk om te zien he, Nathalie heeft dat ook alleen dan met proberen te kruipen, dan gaat haar hoofdje omlaag, kont in de lucht en beentjes onder haar kontje maar alleen komt ze niet vooruit. Ja afentoe gaat ze zomaar ineens naar voren (of achteren) en ook hier is het huilen en gillen geblazen als het niet lukt :mrgreen:

Lana zet hem op meissie!!!

Marieke

Euh hier eentje die het ook probeert en waarbij het dus 9 van de 10 keer wel lukt…langs de tafel, in de box overal waar ze kan staan probeert ze het. Ik doe dus niets anders meer in huis dan opletten of het goed gaat :roll: (ach ja ik heb toch niets beters te doen in huis :? )

Ik sta er verbaasd van wat een doorzetter het is, ze geeft niet op tot het lukt ! (hierdoor heeft ze al wat bulten op haar koppie gehad want het gaat ook weleens mis… :wink: )