wie herkent dit?
mijn zoon (7 weken) huilt sinds 2 dagen na iedere voeding
er zit duidelijk iets dwars maar wat?
tijdens het voeden (hij krijgt omneo) is hij onrustig
hij verslikt zich regelmatig
mondjes terug geven
hij laat tussen door wel boeren en laat veel windjes
na de voeding is hij ook vaak aan het kokhalzen en is het net alsof hij stikt
als hij dan eindelijk na ongeveer 1 uur na het voeden wat rustiger is geworden en weer terug in zijn bedje ligt komt er ook nog veel zuur uit zijn mondje gelopen.
herkent iemand dit?
wat zou het kunnen zijn?
Misschien krijgt hij de voeding te snel binnen? En kan hij het zo niet verwerken?
Misschien een andere fles/speen proberen?
hij doet ongeveer 15 a 20 minuten over een fles en ik heb vanaf zijn geboorte dezelfde fles en speen gebruikt
het kan natuurlijk daar aan liggen maar omdat hij dit pas sinds 2 dagen heeft vind ik het zo raar
Hmmm, ja dan zou hij het eerder moeten hebben gehad. :think:
Krampjes?
Misschien in een andere positie de fles geven?
ik denk zelf niet dat het krampjes zijn maar hij krijgt wel altijd de fles in de zelfde houding zal straks de laatste fles eens op een andere manier geven kijken hoe die daar op reageerd
je hebt zeker de avent flesjes? daar hoor ik altijd dit soort klachten over…
ik had dit ook met floris ,sinds ik ben overgestapt op de brede s fles van difrax was dit over.
ik heb de flessen en spenen van difrax en al vanaf het begin dus daar ligt het niet aan
Heb je al aan verborgen reflux gedacht? Dat heeft mijn dochterje ws en die heeft ook veel sympotomen. Ze noemen het verborgen omdat er maar een beetje uit de mond komt en de rest weer ingeslikt word. Best even aan de HA vragen en anders naar de KA.
sinds een aantal dagen ben ik begonnen met Nutriton bij de voeding toe te voegen en tot nu toe helpt het goed!
Hij huilt niet meer na iedere voeding en spuugt ook niet meer
en hij kan nu gewoon lekker in de box liggen(wakker) zonder te huilen
mijn oudste zoon spuugde heel veel en daar heb ik het toen ook voor gebruikt en nu dacht laat ik dat eerst even proberen en het werkt
mooi dat de nutriton helpt. Ik heb het ook heel lang gebruikt voor mn zoontje die verborgen reflux heeft. Ben er echter nu sinds twee dagen mee gestopt omdat hij na allerlei maatregelen nog krampen had ( en niet zo een beetje ) en de krampen zijn weg. Ik gebruik nu gelilact. Dus mocht ie krampen gaan krijgen…