Huilen huilen en nogeens huilen

Mijn kleine vent huilt of eigenlijk KRIJST als hij naar bed moet… Hij is kapot en is vermoeid maar slapen HO maar… Laatste paar nachten wordt hij ook standaard wakker om 4 uur huilend onee krijsend :s hij is zo moe maar hij wil dan gewoon niet slapen…

HEEL vermoeiend… Ben kapot en mijn batterijtje loopt dan ook in het rood… Daarbij is hij wel verkouden, soms zit neusje dicht ( ui naast bed… Luuf in huis en ook zoutoplossing) maar soms is neusje ook heel open en loopt snot zijn neusje uit…

Hij slaapt vanaf uurtje of 4 wel heel goed… Moet hem dan wakker maken voor fles van 7 uur en fles van 10 uur… En dan slaapt hij vaak (normaal dan ) tot uurtje of half 7… Nu laatste dagen dus niet meer…

Ik weet het niet meer en hoop dat mss jullie tips hebben of advies oid…

Hij krijst het uit als je hem laat liggen? Heb je zijn oren laten nakijken?

niks mis met zijn oortjes… hij is gewoon helemaal over zijn toeren…

Ik zit even een paar dingen te verzinnen hoor. Kweet niet of je ze al geprobeerd hebt.

Lana en Levy huil(d)en beide als ze in slaap moesten komen. Op de een of andere manier kunnen ze niet anders.

Heeft hij misschien nog zuigbehoefte? Of heeft hij al een speentje?

Heb je inbakeren geprobeerd? Misschien kan hij niet in slaap vallen omdat hij met zijn armpjes ligt te maaien.

Heb je al geprobeerd om het bedje aan het hoofdeinde 10% van de lengte van het bedje omhoog gezet? Misschien dat hij last heeft van snot in zijn keeltje.

Heeft hij het misschien koud? Levy wil namelijk helemaal ingepakt worden in een zak, dekbedje er overheen en nog een warme kruik :roll:

Begrijp ik het goed dat Jazz vanaf 16.00uur tot 04.00uur aan 1 stuk door slaapt?

Als dat zo is is het eigenlijk wel begrijpelijk dat hij om 04.00uur wakker wordt…hij heeft dan gewoon het klokje rond geslapen.

Slaapt hij overdag helemaal niet? Is dit iets van de laatste tijd, of al vanaf het ‘begin’? Heb je het idee dat hij ergens last van heeft?

:shock: Hier hetzelfde probleem dus ik lees even mee :oops:

Mika slaapt 's nachts dan prima maar overdag is het hek van de dam als ik hem in zijn bed leg. Terwijl hij doodmoe is. Met hem rondsjouwen lijkt de enige manier om hem weer stil te krijgen. Dat is dus pas sinds een paar dagen, daarvoor kon ik hem zonder problemen in zijn bedje leggen.

Neeh hij slaapt niet aan 1 stuk door… Wordt dus om 7 en om 10 nog wakker voor flesje…

Speentje heeft hij inderdaad… Maar gooit hem als hij bijna in slaap valt eruit en zuigt dan verder op zijn handje… Ik pak hem niet te warm in, dit omdat die kleintjes hun warmte nog niet kwijt kunnen en dit dus heel gevaarlijk is…

Hij heeft nooit goed overdag geslapen… Een klein uurtje sochtends en als we mazzel hebben klein uurtje in de middag… En dan vanaf 4 uur… En dit ging altijd goed… Tot vorige week dus… Ik ga het niet te hard zeggen, maar vannacht hebben we “lekker” kunnen slapen…Alleen toen was ik steeds wakker omdat ik dacht hem te horen :wall: :wall:

In Oei ik groei staat rond deze leeftijd een sprongetje. Hier ook een ventje dat wat slechter slaapt en meer huilt. Gelukkig niet aan een stuk door, maar wel veel meer. Dus ik denk het sprongetje. En dan in combinatie met de verkoudheid.

:hug:

Hopelijk snapt hij het nu weer en gaat weer lekker slapen net als voorheen :wink:

Ik zit ook te denken aan een sprongetje. Maar ook aan regelmaat. Als je hem nou om de 2 uur weer op bed legt. Gewoon kijken of hij wil. dus vanaf hij wakker wordt gaan de twee uren in. Misschien zie je aan je mannetje niet dat hij echt moe wordt.

Dat had ik met de oudste ook ( nu nog) als hij moe is wordt ie druk en vrolijk en hyper :? .

Wordt het niet een beetje tijd om er een soort van schema in te gooien?

Als zijn nachtslaap al om 16 uur begint lijkt het mij inderdaad logisch dat hij midden in de nacht wakker wordt.

Ik zou hem dus wel laten slapen maar er wat meer een schema van maken.

Elke 2 uur in bed doen. Dan in de vooravond wakker houden. Wat spelen, tutten zodat zijn nachtslaap niet in de middag al begint maar in de avond.

Dan alsnog om 10 uur zijn flesje en dan kijken hoe het gaat.

Die laatste fles is natuurlijk wel een fles die hij al dutterig drinkt neem ik aan. Dat betekent dat hij dus niet een uur wakker is maar gelijk na zijn fles weer in slaap dondert…

Oh ja, wat betreft je andere onderwerp. Hij wordt ook wakker om 5 uur in de ochtend en slaapt dan niet meer omdat hij die ruk heeft gemaakt…

Hij heeft dan meer dan het klokje rond geslapen he…

Maar gekke is dat als ik hem dus bij me neem hij dan wel slaapt… Vannacht trouwens gewoon zijn speen erin gedaan en dat heeft ook gewerkt…

Op zich hebben we een goed schema… Zo als nu dan ook hij slaapt nu alweer vanaf half 8… Half 7 was hij wakker… .Half 8 bedje weer in, en normaal slaapt hij stipt uurtje en is dan wakker… Neem hem dan bij me en we slapen tot half 12… Vandaag niet gedaan, maar steeds speentje gegeven, en meneertje ligt nu nog te slapen… Misschien pak ik hem wel te snel op… Maar goed als hij straks wakker wordt, dan slaapt hij niet meer tot ongeveer de klok van 4 uur…

En de laatste fles drinkt hij wakker op en valt daarna vrijwel direct in slaap…