huilen huilen en huilen

hallo,



ilona is nu net 1 jaar en sinds een paar weken heeft ze flinke huilbuien.

ik kan zelf niks doen of het is al huilen. of ik zit gewoon even op de bank is het huilen. in de wandelwagen even wat boodschappen doen op de terug weg huilen. een ritje in de auto huilen. heb al geprobeerd om de autostoel op een andere plaats te zetten, heb niks geholpen.



het is gelukig niet de hele dag zo, maar wel een groot gedeelte.

het valt me wel op dat het minder word zodra ze melk op heb. maar ze drink dan te veel melk. nu heeft ze al 400ml op en het is nog geen 12.00.

ook drink ze gewoon sap en eet ze goed.



ben het huilen nu wel zat. misschien iemand tips.

oja ze heeft ook een tijdje gehad dat ze snacht soms twee keer wakker werd voor een flesje.



groetjes henny

dat mijn oudste ongeveer die leeftijd had, huilde hij ook zo in ene. hij huilde echt nooit. ik zag dat hij gewoon niet lekker in zijn velletje zat.

ik heb hem toen eens soja melk gegeven ipv gewonne melk en binnen een paar dagen was hij weer helemaal de oude. niet dat hij een allergie heeft ofzo maar ik denk dat hij er een beetje gevoellig voor is.

het is maar een idee wat ik ook kreeg van iemand, want ik zelf had hier nooit aan gedacht.

maar het zou natuurlijk ook iets heel anders kunnen wezen.

Drinkt ze extreem veel meer dan normaal? Misschien eens naar de huisarts om het e.e.a. uit te sluiten?

Sterkte ermee! Vermoeiend voor je dochter, maar ook voor jou!