Huilbaby? Osteopathie?

Het lijkt nu toch een beetje beter te gaan of vergis ik me? :pray:

Misschien vindt ze het fijn als er geluid om haar heen is en helpt een radiootje :think:

hoi

hoe ging t vandaag?

Wat lief dat jullie zo meeleven en meedenken. Een radiootje zou ik ook wel kunnen proberen idd.

Nou, het lijkt hier beter te gaan…maar laat ik net doen of ik dit niet gezegd heb. :wink:

Mara had vanmorgen rond half negen haar flesje gehad en was daarna weer naar bed gegaan. Toen was ze wel onrustig, maar door steeds de speen weer aan te bieden, ging het redelijk. Ik vind het jammer dat ze dan niet gewoon zelf lekker in slaap valt, maar ik moet natuurlijk niet teveel eisen in 1 keer :mrgreen:.

En toen Nikkie en Jeroen gingen douchen, was ze stil :D. En toen heeft ze tot half twee geslapen. Toen een fles en om kwart over twee kwamen mijn ouders. Toen was het blijkbaar wel ineens teveel voor Mara want ze begon te huilen en bij mij op schoot enorm te gapen. Dus meteen weer naar boven en uit voorzorg meteen de speen gegeven. Die hield ze redelijk in en ze was stil…voor 5 minuten…dus weer naar boven, aai gegeven en de speen. En toen is ze in slaap gevallen.

Ze werd pas rond kwart voor zeven wakker. Verschoond, fles gegeven en met haar gespeeld. Helaas blijft ze wel mondjes teruggeven van die Friso allergie care :?. Ze heeft er dan ook wel even last van geloof ik. Ik denk dat het komt doordat de voeding veel dunner is en ze daardoor sneller drinkt en meer lucht binnen krijgt :think:.

Rond kwart over zeven was het van het ene op het andere moment weer huilen en niet te troosten. Pas toen ik met haar naar boven liep om haar weer in bed te stoppen werd ze weer rustig. Ik heb haar nog even op ons bed gelegd, zodat ik de was op kon vouwen, want ik had het idee dat ze nooit zo snel weer moe kon zijn na zoveel uur te hebben geslapen. Maar ze wilde daar dus helemaal niet liggen :wink:. Ik heb haar in bed gestopt en de speen gegeven. Toen was het goed. daarna heeft ze zichzelf wel af en toe in slaap gehuild, maar dat was hooguit een half uur en niet continue. Super dus! Zou het toch door de os komen?

goeiemorgen,

wat fijn te lezen dat t beter gaat.En wat slaapt ze lang,als ze slaapt.En t kan zeker door de os komen hoor!

Wbt mondjes teruggeven,hier helpt de nutriton erg goed.Op een fles van 180 doen we er ca anderhalf schepje in.De ontlasting veranderd dan wel.

Ik was gister op een verjaardag en daar hadden ze een superbabyfoon: Eentje met melodietjes erin.T hielp erg goed voor levi.Hij moest erg huilen,maar ze deden t muziekeje aan en meneer was stil.Muziekje gaat een aantal minuten door en als t stopt en je liefje slaapt nog niet,kun je vanaf beneden t muziekje weer aan zetten…misschien iets voor jullie?

@Sunce wrote:

goeiemorgen,

wat fijn te lezen dat t beter gaat.En wat slaapt ze lang,als ze slaapt.En t kan zeker door de os komen hoor!

Wbt mondjes teruggeven,hier helpt de nutriton erg goed.Op een fles van 180 doen we er ca anderhalf schepje in.De ontlasting veranderd dan wel.

Mara kreeg altijd Friso standaard en toen gaf ze eigenlijk nooit mondjes terug, maar met de Friso AC doet ze dat dus wel. Ik wil er nu geen Nutriton doorheen gaan gooien, want dan verander ik weer iets. En we maken dit pak op en willen dan toch weer terug op de standaard. We zijn deze voeding gaan proberen, omdat het mss wel KMA zou kunnen zijn. Maar dat is het volgens ons niet.

Als ze toch nog onrustig blijft, kunnen we altijd Nutriton gaan proberen, tegen eventuele verborgen reflux…Ze herkauwt nl wel wat en slikt ook veel na haar voeding.

En ja, als ze slaapt, slaapt ze als een os. Je kunt dan echt een kanon naast haar afschieten zonder dat ze wakker wordt.

@Sunce wrote:
Ik was gister op een verjaardag en daar hadden ze een superbabyfoon: Eentje met melodietjes erin.T hielp erg goed voor levi.Hij moest erg huilen,maar ze deden t muziekeje aan en meneer was stil.Muziekje gaat een aantal minuten door en als t stopt en je liefje slaapt nog niet,kun je vanaf beneden t muziekje weer aan zetten…misschien iets voor jullie?

Wij hebben zelf de Alecto met melodietjes. Ik vind zelf de melodietjes erg hard, maar het is het prberen waard. Ik heb al wel eens geprobeerd een muziekschaap aan te zetten, maar daar huilt ze gewoon doorheen.

wijnanda, hoe is het vandaag gegaan? de avond dan?

Haha, het wordt wel een heel dagboek zo hier :lol:.

Gisteravond heeft ze heerlijk doorgeslapen. Rond middernacht kwam ze pas weer voor een fles. Daarna sliep ze gelijk weer verder. Toen rond half vijf weer voor een fles en daarna sliep ze meteen weer verder.

Maar toen werd ze om half zeven ineens weer wakker. Ik hoorde haar wel, maar ze huilde niet en dus heb ik haar laten liggen. Tot zeven uur heb ik haar horen lachen, kirren en babbelen :inlove: :inlove:. Pas om 7 uur was ze het zat en begon ze te huilen. Toen heb ik haar eruit gehaald en naast mij in bed op het aankleedkussen neergelegd. Zo hebben we samen nog tot half negen geslapen. En toen werden we wakker gebeld :?.

Dus toen maar naar beneden gegaan voor een fles. Tijdens de fles creëerde ze een lekkere poepluier, dus na de fles het badje maar gevuld en hebben we lekker gebadderd. Na het badje lag ze alweer te gapen, dus rond half tien lag ze weer op bed. Toen was het even wat in slaap huilen om vervolgens tot half twee te slapen :shock:.

Helaas is het daarna weer iets minder gegaan. Vanaf toen heeft ze niet echt meer geslapen. Steeds wat huilen en weer stil, huilen en weer stil. Af en toe ben ik bij haar gaan kijken en heb ik de speen weer gegeven. Om half vier heb ik haar er maar weer uitgehaald en weer een fles gegeven om de regelmaat erin te houden. En toen ze weer zat te gapen, weer naar bed. Weer was het huilen en weer stil, huilen en weer stil. Alleen waren de periodes dat ze stil was nu wel iets langer.

Uiteindelijk half zeven weer een fles, half acht weer naar boven en nu slaapt ze weer heel diep vanaf half negen ongeveer.

Vanmiddag was haar bloedneus trouwens wel weer erger. Wat moet ik daar toch mee?? Van de KNO arts mocht ik Otrivin een paar keer per dag spuiten. Moet hem toch maar even bellen morgen om te vragen of ik daar nog mee door moet gaan en hoe vaak per dag. In de bijsluiter staat nl dat het 1 keer per dag mag en de KNO arts had het over twee of drie keer per dag… :think:

:lol: t gaat beter!!!

Ja ik zou de ha bellen om te vragen hoe en wat,vragen kan altijd toch?!

Hai!

Ik lees dit topic nu pas…

Vroeg me af of het niet gewoon aan die bloedneusjes ligt dat ze zo moet huilen… Kan me voorstellen dat ze er last van heeft…

Voor de rest: sterkte! :hug:

t lijkt iets beter te gaan :pray: :pray:

jammer dat ze niet een gebruiksaanwijzing bij zo een kleintje doen he :mrgreen: wel goed dat je niet vanalles in een keer uit probeert, zo kom je er heus wel achter wat er nou aan de hand is.

ik vermoed dat het mischien toch oververmoeidheid is icm reflux. daisy is ook een enrome slaapperd. die is vaak maar een half uurtje wakker na het drinken en dan wil ze alweer slapen. maar gewoon in haar bedje, of de kinderwagen, want in de box is het te druk om haar heen. en ook de speen is daisy heilig. had je mara niet vaak de speen gegeven dan?

vandaag nieuwe dag, nieuwe ronde :thumbup: komt allemaal goed :hug: :-*

Lieve Wijnanda,

Geef nou niet de moed op meid. Ik weet dat Lars de dag na de behandeling ook niet rustiger was. Hij had hoogstens een ander huiltje en keek ontspannender. Maar daar was alles mee gezegd. Bij ons sloeg het de 2e keer pas echt aan. Maar ik snap je wanhoop wel hoor. Nu weet je zelf ook niet meer waar je goed aan doet en je gaat twijfelen. Goed dat de arts bij jullie komt, praat er maar eens goed over. Misschien heeft zij nog andere wegen die je zou kunnen bewandelen. Sterkte en een dikke knuffel voor jullie allemaal.

Liefs, Erika