huilbaby Beter laat dan nooit een update-je

Onze kleine Moreno huilt nu al bijna 3 weken tussen de 8 en 10 uur per dag, zijn er meer dames die een huilbeebje hadden en zo ja wat was voor jullie de oplossing.

Morgen om 12.15 moeten we naar de osteopaat er komt iemand om te bakeren.

We hebben al van alles geprobeerd.

Ik ben ten einde raad wie o wie heeft er nog tips wat bij hun geholpen heeft.

x

Wij hebben Rav ingebakerd. Dat heeft toen goed geholpen. We hebben het wel met de methode van Ria Blom gedaan. Dus regelmaat en eenduidigheid. Ik raad je aan het boekje van haar aan te schaffen. Het inbakeren werkt niet, als je niet de gehele methode toepast. Rav slaapt nu alweer maanden zonder de bakerdoeken. Je moet wel even doorzetten hoor. Toen wij met inbakeren begonnen duurde het ongeveer twee weken voordat het werkte. Veel succes. Ik hoop dat het gaat werken.

Meid, ik heb geen tips, omdat ik het gelukkig zelf niet heb gehad, maar ik wil je veel sterkte wensen, want ik weet van een vriendin die een huilbaby had, dat mensen onderschatten hoe moeilijk je het hebt!

:hug:

Succes morgen, ik hoop dat het helpt!

Mateo huilde ook heel veel.

We zijn toen ook naar een osteopaat geweest en na 2 behandelingen hadden we een ander kind. Hij bleek hoofdpijn te hebben… :frowning:

Een zenuw zat bekneld door de tangverlossing. Hij heeft in zijn hoofd gekneed, zijn buik en bij zijn werfels…

Ook hebben we Mateo ingebakerd en hij sliep veel rustiger en beter.

Ik hoop dat je je morgen wat antwoorden hebt.

Het zal na de behandeling erger worden of hetzelfde blijven, maar na een paar dagen zal je vast resultaat zien.

Ik hoop voor jullie dat er oplossing komt!! :hug: Dat Moreno maar weer een blije baby mag worden :-*

hier ook heeft de osteopaat de oplossing gebracht,

mocht het bij een eventuele volgende weer zo gaan: ik sta meteen bij de man op de stoep!

zeker wteen!

wij gaan idd ook naar de osteopaat, en nu de 3de behandeling gehad, en Bryan is nu een vrolijke beeb, zonder pijn :dance:

nog 1 of 2 keer denk ik en dan gaat t goed!

inbakeren heeft ook wel een beetje geholpen, maar uiteindelijk ging t met de osteopaat beter!!

een dikke :hug: voor jullie, en hopenlijk dat jullie vlug saampjes kunnen genieten van jullie kleintje

Geen wonderbaarlijke genezing bij de osteo maar wel langzaam aan verbetering. Woensdag om 14.00 de tweede behandeling.

Moreno heeft een kwetsuur opgelopen aan zijn nekje bij de bevalling en vandaar het overstrekken enz dus onze uk huilde van de pijn.

Ben blij dat er een oorzaak duidelijk is en dat er aangewerkt wordt

x

@Riz wrote:

Het inbakeren werkt niet, als je niet de gehele methode toepast.

Sorry maar niet mee eens! Demi was ook zeker een huilbaby en na twee bezoeken aan de osteopaat in combinatie met light inbakeren met een badcape was het klaar met huilen. En niks geen Ria Blom hoor!

(alhoewel ik best denk dat het werkt hoor ,maar zo stellig dat inbakeren niet werkt als je haar methode niet toepast… nee dat gaat te ver!)

In ieder geval veel succes want een huilbeeb is verre van een pretje!

(en goed dat je aan de bel heb getrokken!!!)

groeten

muts

@lyka wrote:

Geen wonderbaarlijke genezing bij de osteo maar wel langzaam aan verbetering. Woensdag om 14.00 de tweede behandeling.

Moreno heeft een kwetsuur opgelopen aan zijn nekje bij de bevalling en vandaar het overstrekken enz dus onze uk huilde van de pijn.

Ben blij dat er een oorzaak duidelijk is en dat er aangewerkt wordt

x

heel fijn lyka!

hopelijk zorgt de 2e behandeling voor duidelijke verbetering

Het is al weer een paar dagen geleden dat we naar de osteopaat zijn geweest maar nu zien we duidelijk verschil.

Moreno huilt alleen nog tussen 3 en half 6 s’nachts :? lijkt op een huiluurtje. Want na de half 6 voeding is het stil.

Verder op de dag geen kik meer alleen bij honger nou ja dan meld ik me ook als ik honger heb

x

Joost was bij mijn beste weten geen huilbaby , maar die nachtelijke sessies die herken ik wel!!! uren rondsjouwen en hopen dat hij in vredesnaam nou eens kon/wilde.ging slapen, heel slopend! :?

Ik hoop dat ze snel over zullen gaan meid, Goed dat je in elk geval actie hebt ondernomen! :thumbup: :hug: HOu vol!

Als het goed is heb ik morgen twee bakerzakken in huis we gaan kijken of dat ook nog wat is omdat Moreno ook heel onrustig slaapt veel droomt en dan zijn speen weg mept. Maar het gaat nu echt heel goed. Durf nog niet te hard te roepen natuurlijk maar het gaat echt de goede kant op

x

Coor ik ben zoooo blij voor jullie dat het nou de goeie kant op gaat :dance: :dance:

ik denk zelf dat een huilbaby niet bestaat, want een baby huilt niet zomaar ik denk dat er altijdt wel een oorzaak is. maar de oorzaak is niet altijdt makkelijk te vinden. en ben erg blij voor jullie dat die oorzaak gevonden is en daarmee aan de slag kunnen.

sterkte :hug:

Julin huilde ook veel, hard en overstrekte vaak. Na een véél te laat bezoekje aan de manueel therapeut, die eheft een nekwervel recht gezet, was het een ander kind. Lekker vorlijk, niet zo huilerig meer en overtrekken kent ze niet emer. :inlove:

Super dat het bij jouw zoontje ook zo goed gaat nu! Heb geen evaring met een huilbaby, maar het is verdomde zwaar! :cry:

Ik ben boos. Door iemand die ongevraagd met zijn klauwen aan Moreno zat en daarbij zijn koppie achterover heeft laten klappen zit ik weer met de gebakken peren en er dan ook nog heel laconiek over doen.

Net de osteopaat gebeld en kan morgen middag om 16.00 weer terecht.

Vannacht weer de hele nacht in touw geweest.

Gelukkig dat ik morgen weer heen kan.

x

oh Cora dat meen je niet :shock: :cry: en dan ook zo laconiek reageren tjonge laten ze er even rekenschap mee houden.

Meid gelukkig mag je morgen weer heen ik hoop dat het vandaag en vannacht wil met Moreno sterkte :-*

tjee balen is dat zeg! heb ik ook altijd zo’n hekel aan als mensen ongevraagd aan mijn kindje zitten, zeker als hij ‘een gebruiksaanwijzing’ heeft.

hoe gaat het nu met het huilen van Moreno?

Ik heb zelf ook een zogenaamde ‘huilbaby’. Stijn huilt ook al zijn hele leventje erg veel (gem 9 uur op een dag). zwaar he?

Als je hem rust en regelmaat kan geven en je bakert hem in, en als je hem met liefde kan verzorgen ben je toch ontzettend goed bezig!

hopen dat de manueel therapeut voor wat verlichting van de klachten kan zorgen, strerkte daar!

:hug:

Niene

Het is heel lang geleden dat ik dit geschreven heb maar toen ik het las voelde ik ffies weer die wanhoop.

Met Moreno gaat het hartstikke goed. Na de bezoeken aan de osteo was het eigenlijk met drie behandelingen gebeurt.

Hij heeft een poos nog in een bakerzak geslapen maar ook die gebruiken we al enkele maanden niet meer.

Moreno huilt nu eigenlijk alleen nog als hij honger heeft. En dan is het zo gebeurt. Hij is een heel actief mannetje en een heerlijk ding.

Mijn advies probeer in elk geval een osteopaat. Als dit nog weer gebeurt bij een evt 2e kindje dan zal ik er veel sneller mee heen gaan.

Meiden bedankt voor jullie steun. Ik weet dat het heel laat is maar toch.