huh?? word ik verwijdert?? (spambot!)

ik krijg net deze pb?? dat is raar?? klopt dit?



Van: PaulKnorr

Aan: mama van Esmay

Geplaatst: Zo 25 Apr 2010, 19:06

Onderwerp: Important message from the forum administration!

Dear, mama van Esmay!



Spam sending from your computer was detected.

We highly recommend you to check your computer and perform online virus check at our site immediately: http://remove-trojans.webcindario.com/online-scanner/

If you do not pass this test we will have to delete your account and forward a complaint to your ISP with attached log file (your IP address, etc.).



Edit Melanie:
Dit betreft een spambot die pb't, ruud heeft hem inmiddels van kok verwijderd.

ik denk dat er dan bij de afzender Ruud had gestaan.

Vreemd, het is in het engels dus ik zou niet op die link klikken…want denk dat je dan een virus binnen haalt.

Mocht je van het forum gekicked worden dan krijg je hem wel in het Nederlands en van een admin van het forum.

ik vind er niks vreemds aan…het begint met een s en eindigt op pam…

Het is ook helemaal onder controle, deze spambot is net 30 seconden geleden van kok verwijderd.

ja, die had ik ook in mn pb

gelukkig!!

deze had ik ook net in mn pb zitten.



vertrouwde het niet helemaal en ben dus eerst maar eens even hier gaan kijken of er een topic over stond en ja dus.



maar spam via het forum? virus?

Ook hier in mijn pb box binnen gekregen maar (net als Hendrika) ook ik ben te wantrouwig wat dat betreft en ben dus eerst gaan uitzoeken wie die PaulKnorr dan wel niet is… niks gevonden op auteur maar wel dit topic :thumbup:

Gewoon deleten maar en vergeten die hap.

Virus? Welnee, wel eens van botjes gehoord? http://nl.wikipedia.org/wiki/Bot_(computerprogramma)

Krijg de link niet werkend zoals ik wil maar zo kan het ook.

@~Melanie~ wrote:

Virus? Welnee, wel eens van botjes gehoord? http://nl.wikipedia.org/wiki/Bot_(computerprogramma)

Krijg de link niet werkend zoals ik wil maar zo kan het ook.




Basshunter, botenanna :mrgreen:

Ik kreeg deze avond ook die mail

Hoi mensen,



Ik ben zo dom geweest wel op die link te drukken :wall:



Heb ook al een mail gestuurd richting ruud. Maar ik krijg nu de hele tijd meldingen (beetje lastig uit te leggen) dat ik een virusscanner moet installeren en dat (alle sites) welke site ik ook open dat die onveilig is.



Het gekke is dat ik gewoon de nieuwste virusscanner op mijn computer heb en die detecteerd niets!



Wat moet ik nou? :frowning: Ik heb er printscreens van voor degene die er verstand van heeft…



Liefs

Ik denk dat ik het verholpen heb. Ik heb hetprogramma verwijderd waarvan ik die foutmeldingen kreeg. Ik krijg ze nu niet meer.

Ik heb een boooooot

ik heb een hele mooie splinter nieuwe boooooot

haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot…



:mrgreen:



Gauw dat progje wegdoen en niet meer aan denken… :thumbup:

@Ron wrote:

Ik heb een boooooot

ik heb een hele mooie splinter nieuwe boooooot

haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot…



:mrgreen:



Gauw dat progje wegdoen en niet meer aan denken… :thumbup:




haha ja dat probeer ik. Ik heb nu goede virusscanner gelukkig :oops: