huh... wat leest dat raaarrrrr - jaaaaa update

Ik heb lang staan twijfelen bij t kruidvat of ik voor 4,99 het boekje van derek ogilvi - baby’s wil is wet, zou aanschaffen. Ik stond voor iets anders in de rij en dacht, ok, ik pak het toch nog even… boekje afgerekend…



vanavond dacht ik, ga ff lezen… las al zo lekker snel, maar al lezende klopten steeds de laatste of eerste zinnen niet van het boekje…



het verhaal begon ook met een open zin, en al lezende merkte ik dat ik best stukken tekst en uitleg miste en onsamenhangend geheel was.



blijkt… zijn dus de linkerbladzijden van het boekje dus… eh… leeg…blanco… wit…niet bedrukt… :think:



Ik kan het boekje wel terugbrengen, maar dacht, ga lekker de uitgever schrijven… scan van een pagina bij gedaan.



ff horen wat ze te zeggen hebben…

ook vaag :roll:

hopelijk reageren ze net zo snel als dat je het boekje hebt gelezen :mrgreen:

Haha, dat leest zeker lastig!

klinkt al vreemd genoeg kan me indenken dat het voor jou gekke ervaring was zo te lezen :mrgreen:



ben benieuwd of er een rectie kwam

Slordig zeg!



Sinds ik bij Paagman een boekje in m’n handen heb gehad van Bobbi Beer dat ondersteboven gedrukt was check ik boeken die ik koop altijd dubbel en dwars of ze netjes/goed zijn!



'k Ben benieuwd naar hun reactie…

Het zal wel een goedkoop partijtje van de Kruidvat geweest zijn :mrgreen: :mrgreen:. Ik heb het boekje ook gekocht maar bij ons was ie overigens gewoon goed. Erg nuttig boekje vond ik het!

nog niets gehoord… zal wel na het weekend komen, hopelijk… nou, ik breng m gewoon maar terug denk ik…



ja, leek mij zeker nuttig, maar ik miste idd wat clues he, hahaha

tjee zeg,dan zat je geregelt in het boek van :shock: en :roll: :roll:

Ben benieuwd wat je erover hoort.

nou, nog geen mail… kneem dat boekje morgen wel weer mee naar t kruidvat… breng ik m terug…

jaaa haha, had ik m vandaag net teruggebracht bij het kruidvat… (verkoopster keek nogal suf naar de lege blz. en dacht eigenlijk dat ik een grap maakte)



maar kreeg ik vandaag mooi een nieuw, bedrukt exemplaar over de vloer



tralalala



dus ff opnieuw lezen dan maar!!!

veel leesplezier!!