Huh?! wat is hier aan de hand???

Hallo dames,



het is weer even geleden!



Ik ben net terug van mijn vakantie naar Duitsland (huwelijksreis)

Echter voelde ik mij niet echt geweldig! De afgelopen 3 dagen diaree gehad, gister zelfs met bloed, ook nog gister en eergister koorts gehad! Ik ben 20 april voor het laatst ongesteld geworden en daarna gestopt met clomid. Ik had tijdens de clomid gebruik erg veel last van mijn spastische darmen voornamelijk als ik ongesteld moest worden of een eisprong moest krijgen. Dus ik dacht nu bij mezelf… het zal toch niet?!



Vanochtend een ovulatietest gedaan en dik positief!!! Dus ik vraag me nu af of ik idd een eisprong heb gehad uit mezelf?! Ik heb namelijk pco en hiervoor nooit zelf een eisprong gehad meer uit mijzelf…



Heeft iemand hier ervaring mee?



Mijn temperatuur is ook nu blijven hangen op 37,3 a 37,5 graden. Zwanger of toch ovulatie???



liefs

summerchild

Test doen misschien?

Het lijkt erop dat je lichaam zelf de draad heeft opgepakt, misschien doordat druk eraf is. Als ik jouw was zou ik even een zwangerschapstest doen. Sowieso lijk je uit jezelf een eisprong gehad te hebben. Je was toch aan het afvallen? Misschien heeft dat het gewenste effect gehad.

Ik ben nu in totaal 8 kilo kwijt sinds een half jaartje, maar dat is voornamelijk door mijn darmen! ik hoop idd dat mijn lichaam de draad weer oppakt. Morgen idd maar even een testje doen dan maar… ben alleen zo bang voor wederom een teleurstelling

Logisch dat je bang bent voor een test, je bent tenslotte al best wat keren teleurgesteld. Maar het feit dat je uit jezelf een eisprong hebt gekregen is natuurlijk al geweldig positief nieuws.

Hoe was je huwelijk trouwens?

Hey,



Ja onze huwelijksreis was relaxe behalve dat ik weer zo ziek als een hond was… afgezien daarvan wel genoten!!!



Vanochtend een test gedaan, maar zoals ik al vreesde negatief! Vanochtend was mijn temperatuur weer gewoon op 36,3 graden beland. Dus ik vraag me af of ik wel een eisprong heb gehad. Ik weet t gewoon niet meer :cry:



Eergsiteren was mijn darm aandoening zo slecht dat mijn man de ziekenhuispost had gebeld toen ik bloed in mijn ontlasting kreeg en mijn temperatuur op 39,5 graden terecht kwam!!!

Het was dus allemaal erg schrikken, gelukkig nu geen bloed meer te bekennen sinds die nacht. Vanacht ook meer kunnen slapen dan 3 uurtjes, elke keer wakker worden om aan de dunne te gaan is geen pretje :thumbdown: Het bloed is dus gelukkig maar een ader geweest die is gesprongen. Altans dat denkt de dokter in het ziekenhuis tenminste. Hopen dat het zo is!



Ik ga zowieso morgen even het ziekenhuis bellen, manlief en ik zijn klaar om het weer opnieuw te gaan proberen. Weet iemand of je op gewoon clomid ook IUI kan krijgen?



Groetjes

Summerchild

:hug: Wat vervelend dat je zoveel klachten hebt

Even op je laatste vraag. Met clomid kun je inderdaad iui krijgen. Ik heb in totaat 11 iui behandelingen gehad en allemaal met clomid.



Ik hoop dat je zelf een ei hebt gehad. Zou wel fijn zijn.



Succes.

Klopt dat kan gewoon…bij mij hielp clomid niet en kreeg toen menopur, dit zijn injecties en daar had ik veel minder bijwerkingen van.



Succes!

Je hebt toevallig niet met ochtendurine getest? Want dan is een ovulatietest niet betrouwbaar, dat is veel te geconcentreerd.



Vervelend voor je zeg al die klachten :hug:

Nou vandaag een colonscopie gehad, inwendig onderzoek aan mijn darmen, en ze zijn erachter gekomen dat ik een darm ontsteking heb. Wat voor een weten ze nog niet, maar dat horen we snel. Ik hou jullie op de hoogte!



Liefs

Summerchild

Beterschap en sterkte toegewenst! :hug:

He meis,



:hug: Veel beterschap :hug:



Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.



:::*

Beterschap en sterkte gewenst. :hug:

Oei, wat naar. Veel beterschap meid, hopelijk ben je snel weer fit en gezond