Huh, geloof dat ik de draad een beetje kwijt ben...

:thumbup:

Ik vind het een beetje jammer…

Ruud zegt op de vorige pagina dat de boel overlegd/bekeken gaat worden, verder heeft marion de motivatie uitgelegd en heb ik verteld hoe ik denk dat het zo gegroeid is.

Dan nog opmerkingen zoals ‘stijfjes’ en niet toe willen geven.

Doet mij heel sterk denken dat wat we ook zeggen het toch niet goed is…

Misschien hoeven er niet zo nodig omschrijvingen onder of bij de rubriektitels,die zijn duidelijk genoeg en modereert een stuk gemakkelijker en voor de leden wordt het gemakkelijker denk ik…

Dat is ooit in de begintijd bedacht en toen was het forum nog lekker klein en overzichtelijk,nu is het forum zo uitgebreid dat het daardoor onoverzichterlijker wordt misschien?

maar vaak werkt het natuurlijk ook wel handig … :think:

Ik zeg het niet om vervelend te zijn of te doen he, ik weet uit eigen ervaring hoe hard jullie werken elke dag voor het forum :-* :-*

Ik begrijp best dat er soms wat onduidelijkheid kan ontstaan op een groot forum als Kok, toch… als je goed leest kom je al een heel eind. :wink:

Wat ik niet begrijp is dat er zo ‘doorgezeurd’ wordt tegen ons, modies.

Beetje flauw.

Voor alle duidelijkheid…er wordt aan gewerkt, dus graag even geduld mensen.

Nogmaals:

@ruud wrote:

We zullen eens overleggen om te kijken of we bijv. de dhz en tuin zaken gewoon in de huiskamer of op de keukentafel kunnen houden.

misschien na een keukentafel en een huiskamer ook een terras maken,

“op de tuinstoel/in de loungeset” ofzo, over alle tuingerelateerde topics. wel onder het kopje “algemeen”

en woninginrichtingtopics herindelen in de huiskamer en/of de keukentafel?

gr Louwina

We gaan niet nog meer subfora’s aanmaken hoor, dan wordt t wel erg onoverzichtelijk.

@lowietje wrote:

misschien na een keukentafel en een huiskamer ook een terras maken,

“op de tuinstoel/in de loungeset” ofzo, over alle tuingerelateerde topics. wel onder het kopje “algemeen”

en woninginrichtingtopics herindelen in de huiskamer en/of de keukentafel?

gr Louwina

Huis-, tuin- en keukentafel, alles in een :lol:

@marloes vip wrote:

UItleg is duidelijk Marion maar ik snap dan niet waarom een vraag over gordijnen dan wel in de huiskamer mag blijven en een vraag over laminaat niet.

Misschien een idee om een extra board te maken met huis- en tuinvragen?

Oei…wat mijn gordijnvraagje wel niet teweeg kan brengen…

Ik had eerlijk gezegd geen flauw benul…ik heb hem ooit geplaatst in de keukentafel…leek mij de beste plek. Ik reageer op oude topics via “Bekijk berichten waar je op gereageerd hebt” link…vandaaruit zie ik soms niet eens waar ze vandaan komen, je komt meteen in het topic. Het was mij dus niet eens opgevallen dat hij al verplaatst was…

Maar…ik heb een dergelijk geval ook al eens aangegeven. Vind het alleen maar super dat het nu overwogen gaat worden. Wat de uitslag ook is…vind het allemaal best…

Een extra topic voor tuinvragen zou de boel inderdaad alleen maar nog moeilijker maken…

Misschien een polletje?? Wat is huiskamer en wat is keukentafel?

Huiskamer is volgens mij wat je beleeft en keukentafel voor echte huis-tuin-keukenvragen…dacht ik zo…

Op sommige dingen twijfel ik wel een beetje…

Nou ja…ben benieuwd…

Weet je wat het is, als “niet-modies” is het soms heel lastig om sommige besluiten te begrijpen ook al zijn ze nog zo nietig. Zoals het verplaatsen van het kruidenpotjes topic naar de mamavraagjes, dat roept bij mij ook vragen op. Het verplaatsen gaat heel vlot en als een medekokker er iets van zegt dat het topic misschien verkeerd staat en het wordt vervolgens nog eens 10 keer geopperd, dan blijft het topic toch stoïcijns staan waar ie staat. Alsof de modies willen zeggen "we verplaatsen naar eer en geweten (Ruud) en wij zijn modies dus daarmee basta. Snappie ?

En het grappige is, toen de nieuwe modies nog geen modies waren, vroegen ze zich wel eens hetzelfde af :wink: Maar goed, desalwelteplus, laten we er geen discussie van maken, de modies gaan nog eens de zaken beraden. Iets wat toch 1 keer in de zoveel tijd terug komt :wink:

Ik ben ook vaak de draad kwijt, maar lees hier dat dat gelukkig niet aan mij ligt…meer die daar last van hebben dus. Ik ben regelmatig een topic kwijt namelijk.

Lijkt me ook wel handig dat de modie’s 1 lijn trekken en meer overleggen misschien ? Tuurlijk zijn ze elk een eigen persoon, maar als ieder voorzich maar wat doet en naar haar eigen idee gaat handelen dan wordt het er niet overzichtelijker op denk ik.

Maar er gaat naar gekeken worden lees ik, dus zal het binnenkort wel opgelost zijn. :thumbup:

@Mama wrote:

Ik ben ook vaak de draad kwijt, maar lees hier dat dat gelukkig niet aan mij ligt…meer die daar last van hebben dus. Ik ben regelmatig een topic kwijt namelijk.

Lijkt me ook wel handig dat de modie’s 1 lijn trekken en meer overleggen misschien ? Tuurlijk zijn ze elk een eigen persoon, maar als ieder voorzich maar wat doet en naar haar eigen idee gaat handelen dan wordt het er niet overzichtelijker op denk ik.

Maar er gaat naar gekeken worden lees ik, dus zal het binnenkort wel opgelost zijn. :thumbup:

He??? Ik weet even niet hoe of wat jij leest maar hier ben je duidelijk ook de draad kwijt geloof ik…

Dus omdat wij als team vinden dat klusvraagjes best onder het rijtje tuinvraagjes en dergelijke bij de mamavraagjes kunnen doen wij maar wat en zitten we niet op één lijn?

Nu heeft Ruud al gezegd dat we het mamavraagjes/keukentafel gedeelte gaan bekijken maar voor de rest is het heel simpel hoor, gewoon even de rubriekomschrijving lezen vóórdat je een topic opent.

Ik vind forummen ook heel leuk hoor maar die overzichtelijkheid ligt ook een klein beetje bij de gebruikers he…

Dat lees ik hier

@ruud wrote:

Elke modie zal naar eer en geweten verplaatsen (indien nodig), maar elke modie is een eigen individu en zal dus op de “twijfelgevallen” haar (of zijn) eigen interpretatie loslaten.

En geef aan dat te begrijpen, maar er misschien wel meer onderling overleg moet zijn. :wink:

Dat overleg zal dan niet helpen omdat er altijd twijfel gevallen zijn en zullen blijven.

Om dan zo’n topic te gaan overleggen zou alleen voor nodeloos tijdverlies en meer verwarring zorgen.

Wij maken onze foutjes en die zullen wij gewoon blijven maken. Och dan hebben jullie zo nu dan weer eens een topic te openen en wat crossposts te plaatsen. :angel:

Ieg worden de genoemde omschrijvingen op redelijk korte termijn iets aangepast.

Ik vind wel dat “jullie” je er soms makkelijk vanaf maken. Er staan richtlijnen onder de categoriën die simpel te volgen zijn vind ik.

De twijfelgevallen zullen er blijven ook na het verduidelijken, dit simpelweg omdat je nooit alles in 1 iets kunt “vangen”.

Maar met een beetje begrip moeten we er best uit komen met zijn allen. :-*

@Mama wrote:

Dat lees ik hier

@ruud wrote:

Elke modie zal naar eer en geweten verplaatsen (indien nodig), maar elke modie is een eigen individu en zal dus op de “twijfelgevallen” haar (of zijn) eigen interpretatie loslaten.

En geef aan dat te begrijpen, maar er misschien wel meer onderling overleg moet zijn. :wink:

Het is eigenlijk jammer dat jullie niet een kijkje achter de schermen kunnen nemen hoe alles gaat bij ons, modies. Dan zou er heel wat meer begrip zijn.

Alhoewel het aan de andere kant niet zo moeilijk kan zijn om te begrijpen dat wij ook maar mensen zijn en fouten kunnen maken.

Er wordt dikwijls heel slecht gelezen, alhoewel ik ook denk dat er mensen zijn die het topic in de huiskamer neerzetten, ondanks dat zij weten dat dit hier niet thuishoort. Maar ja, de huiskamer wordt het meest gelezen…

Misschien hebben jullie niet door dat jullie niet vaak toegeven dat jullie fouten maken?

Jullie komen in dit soort beslissingen vaak over als een heel star geheel.

We hebben toch gezegd dat we ook fouten maken Madre?

En vaak toegeven doen we idd niet omdat het niet vaak gebeurd. :wink:

Dat lijkt me wel handig want bij mammavraagjes zou ik eerder iets over anticonceptie, tampons of hoe krijg ik mijn buik weer strak na drie achtponders en komen mijn borsten ooit weer in model nadat die uitzuigers de vorm er uit gedronken hebben en niet een vraag over kruiden, die je m.i. op je eten gooit en niet in je onderbroek stopt.

Was het dat maar dan zou het voor mij wat duidelijker zijn. :oops:

UItleg is duidelijk Marion maar ik snap dan niet waarom een vraag over gordijnen dan wel in de huiskamer mag blijven en een vraag over laminaat niet.

Misschien een idee om een extra board te maken met huis- en tuinvragen?