htc sensation, wat voor apps zijn leuk?

vanmorgen nieuwe telefoon binnen gekregen helemaal top maar er zijn zoveel verschillende apps, wat is nu echt leuk?

Ik lees mee.

Hoe bevalt de telefoon?

Ik krijg hem deze week ook binnen!! Heb gister mn abo verlengd! :dance:

Hij is super echt heel blij mee heb you tune erop whatsapp verkeer anwb buienradar

Okeeeeey ben nu echt benieuwd hahaha kan niet wachten tot ze hem brengen!!!

What’s app kan er gewoon op dus, mooi! :thumbup:

Hij is super echt heel blij mee heb you tune erop whatsapp verkeer anwb buienradar

Ik heb hem binnen!!!

Wat een gaaf ding zeg!

Moet nog wel veel spelen om er wijs uit te kunnen maar dat zal wel goed komen denk ik.

Youtube zit er hier ook op, ik heb er al vanalles op gegooid zoals What’s up, FB en Twitter en dergelijke.

Geweldige foon!

Mij benieuwen, ik krijg morgen HTC Wildfire! :dance:

Ik heb pas geleden de HTC Sense gewonnen. Meegedaan toen met de prijsvragen bij Secret Story :dance:

Tot nu toe bevalt de HTC echt goed, maar ken hem nog niet helemaal!

@ingelke wrote:

Ik heb pas geleden de HTC Sense gewonnen. Meegedaan toen met de prijsvragen bij Secret Story :dance:

Mazzelaartje!!! :dance:

ik wil graag de HTC touch pro 2, maar die is nergens meer te krijgen :cry:

Ik heb sinds twee weken de HTC ChaCha, die is ook echt geweldig!!! Heb idd het weer, hyves, facebook, nu.nl erop zitten.

@Rooike wrote:

@ingelke wrote:

Mazzelaartje!!! :dance:

:lol: Echt wel :lol:

Ik heb nu whats app er op staan, facebook (stond er op) evenals dat er ‘Piep Piep’(twitter) opstond, hyves, en buienradar geeft hij automatisch aan.