htc achtergrond

Ik heb een htc telefoon. Nu wil ik een foto van fb halen en deze op de

Achtergrond plaatsen. Hoe móet dit.

Ik weet niet of er eens snellere manier is maar foto opslaan in je galerij.

Dan ga je naar home, zoek even een plekje waar geen apps staat,dan lang op de achtergrond drukken. Dan ‘achtergrond’ kiezen (tweede van boven). En dan galerij als het goed is moet ie daar tussen staan.

(HTC Wildfire S, en geen idee of het ook op andere htc’s zo kan)

Heb even gekeken maar je kan ook gewoon lang drukken op de foto die je wil dan krijg je ook de optie (instellen als achtergrond), dus wel een snellere manier.

dat laatste heb ik geprobeerd, maar dat wil niet vanaf fb of hyves

vreemd, zal dan aan het verschil van het toestel liggen want ik kan het wel vanaf faccebook. Niet via een facebook app geprobeerd trouwens maar gewoon echt via internet dus mss dat daar een verschil in zit?

ik ook via internet

heb overigens een incredible s

Als je de foto hebt geopend kan je op je menuknop drukken.

Met mijn chacha werkt het wel zo.

ja dat kan ik ook

maar ook dan lukt het niet.

heb hem nu vanaf mn mail gestuurd en in mn mail geopend en dan opgeslagen, dat lukt dus wel :wink:

enne wat zijn leuke apps

ben echt een leek in app land

ook voor de kids

Paar topics naar beneden staat een topic over apps staan wel veel suggesties in.

Ik gebruik momenteel whatsapp, ebay en wordfeud het meest :slight_smile:

onze HTC heeft ineens geen beeld meer,

alleen de functies van menu en home zijn nog te zien. :frowning:

Heb je al geprobeerd uit en aan te zetten?

Je scherm lijkt me nog goed te zijn want anders zag je de rest ook niet meer, misschien is er iets vast gelopen? Ik ken jouw toestel verder niet dus weet ook niet of je iets van taskkiller nu in je taakbalk boven ziet, dat zou je ook kunnen proberen.

nee zien alleen maar zwart beeld,

alleen de onderste balk licht op

Ah, die touchdingen voor homescherm?

Je hebt hem nog niet lang neem ik aan, aangezien je om apps vroeg. Dan zo snel mogelijk naar de winkel teruggaan.

we willen nu een sensation htc aanschaffen, is dit een goede telefoon