houtskool spoed

Ik heb voor a.s. maandag een grote (goedkope) hoeveelheid houtskool nodig om te tekenen. Bruna heeft bijv. houtskool maar 5 stukjes voor bijna 3 euro is teveel. Wie heeft een goede tip?

Action?

@~Marion~ wrote:

Action?

Waar zit die?

Allemaal in het zuiden of niet?

ook wel in het noorden en in het oosten en waarschijnlijk ook wel in het westen

anders even kijken op hun site voor vestigingen?

Oh ik ben nog niet wakker…

Heb jouw berichtje 3x gelezen en toen snapte ik dat je houtkool nodig hebt om te tekenen… (duh :doh: staat er ook gewoon :doh: )

Ik dacht voor een mega bbq :oops: :angel:

Bij een groothandel?

Kdv’s kunnen bij groothandel bestellen, maar dan heb je het maandag nog niet in huis vrees ik.

Of toch een zak voor de bbq optrekken :mrgreen:

volgens mij werkt dat inderdaad ook gewoon prima hoor… zo’n zak houtskool… net voor je begint te tekenen het stukje wat je geeft even punten(dus op papier even ‘slijpen’ ) en tekenen maar!!!

Op de middelbare school hadden wij inderdaad ook van die staafjes… maar zo’n zak voldoet ook prima hoor

Toch wil ik eerst proberen om die staafjes te krijgen, dus alle tips blijven welkom :wink:

Please, lokale knutselwinkel heeft ook niets. Ik heb echt even hulp nodig :roll:

Woon je in de buurt van Groningen stad ?

@Karin2 wrote:

Woon je in de buurt van Groningen stad ?

Nee, helaas. Gelderland

Hoe snel heb je het nodig ? Online kun je best veel bestellen. Ik zie op een site van petervanginkel een aanbod staan van 15 stuks voor € 7.15

Edit : Oh ik lees maandag al…Misschien even naar een grote stad rijden morgen.

@Karin2 wrote:

Hoe snel heb je het nodig ? Online kun je best veel bestellen. Ik zie op een site van petervanginkel een aanbod staan van 15 stuks voor € 7.15

Edit : Oh ik lees maandag al…Misschien even naar een grote stad rijden morgen.

Ik bestel normaal bij onze leverancier 50 voor iets meer dan 10 euro :roll: , maar ik ben dus te laat. :x Zwangerschapsdementie :wall: