Sam is helemaal into Thomas de trein op het moment. Nou zag ik in een speelgoedboekje dat er houten Thomas de treintjes bestaan met een spoorbaan. Nou hebben wij al een hele spoorbaan van Ikea dus ik wil graag weten of de onderdelen van Thomas daaraan vast passen.
Wie weet dit?
eh jawel…
Hier ook een thomas fanaat.
Onze treinbaan bestaat uit Ikea/eichhorn/brio/merkloos van de kruidvat en echte thomas dingen.
En ik ben zelf zo gek van thomas de houten trein dat ik maandelijks zo ongeveer 2 dingen bestel van de thomas de trein website… daar hebben ze echt zo ongeveer alles uit de houten collectie… als je een linkje wil… pb me maar
Woeiii Cell! Je maakt me blij :inlove:
Kom maar op met die link :thumbup:
Het past zeker. De treinen zijn zo mooi. ik heb vorig jaar van het tijdschrijft groter groeien zo’n houten treinbaan gewonnen. Helemaal happy. De ikea spullen passen er prima aan. En inderdaad op internet kan je ook kopen. Superleuke treintjes allemaal.
enige rare… of ik heb gekke houten treintjes van thomas, maar onder bestaande bruggetjes van de ikea spoorlijn bijv… kunnen ze niet onderdoor… herkennen jullie dat? maar ook onder een eigen merkbrug van thomas (de wiebelbrug). vind dat toch wel heel gek…
Mooi! Ja, wil ook een treintje kopen voor bij de sint, want een “echte” trein maakt toch alles beetje ‘af’, he. (hier ook alleen alles van ikea)
Cell, mag ik ook een linkje?
Jaaaa past zeker… onze verzameling wordt steeds groter en groter…
het is alleen zo duur vergeleken met het plastice spul…
Maar jarenlang speelplezier gegarandeerd!
Inmiddels hebben we Thomas en Rosie :inlove:
Bij oma ligt er een tunnel klaar voor Sam zijn verjaardag, ik zoek alleen nog spoorbomen. ( daar blijft ie maar naar vragen :roll: ) Het is erg mooi spul, maar idd duur. Dus doen we het in kleine stukjes.
:inlove: Wij gaan voor 5 december voor Jayden ook beginnen met thomas :inlove: Heb nu 2 starterssets op het oog, het is een beetje afhankelijk van of mijn moeder meedoet of niet, welke het wordt :lol: En dan wat extra treintjes er nog bij.
Ik weet iig dat er hier een papa best vaak met zijn zoon op de grond gaat zitten spelen dan :mrgreen: :inlove:
@Snoesje wrote:
enige rare… of ik heb gekke houten treintjes van thomas, maar onder bestaande bruggetjes van de ikea spoorlijn bijv… kunnen ze niet onderdoor… herkennen jullie dat? maar ook onder een eigen merkbrug van thomas (de wiebelbrug). vind dat toch wel heel gek…
ja dat herken ik wel, vreemd he :think:
er zijn verschillende houten thomas treintjes, in de meeste winkels hebben ze de relatief goedkope versie van " early engineers" en die zijn groter dan de andere houten thomas de treinstellen.
Wij hebben via een webwinkel de gewone houten thomas de trein met licht en geluid en die past wel onder de eigen brugdelen van de spoorlijn door, alleen niet onder die van ikea…
Early engineers is groter omdat het bedoeld is voor kindjes van een maand of 18. Alles is net even groffer.
@Mip wrote:
Inmiddels hebben we Thomas en Rosie :inlove:
Bij oma ligt er een tunnel klaar voor Sam zijn verjaardag, ik zoek alleen nog spoorbomen. ( daar blijft ie maar naar vragen :roll: ) Het is erg mooi spul, maar idd duur. Dus doen we het in kleine stukjes.
ik heb eens spoorbomen van het merk eichorn gekocht.
wij hebben een combi van brio, thomas en ikea. Spoorbomen van Brio geloof ik met rinkelende belletjes.
Lasse vind het leuk maar Nena ook hoor en voor haar een keer een meisjes treintje gekocht met bloemetjes erop
@Bella wrote:
wij hebben een combi van brio, thomas en ikea. Spoorbomen van Brio geloof ik met rinkelende belletjes.
Lasse vind het leuk maar Nena ook hoor en voor haar een keer een meisjes treintje gekocht met bloemetjes erop
Ooow rinkelende belletjes!! :thumbup:
Ik ga es op zoek :thumbup:
Hier is er een vol jaar dagelijks gespeeld met Thomastreintjes en spoorbaan. Flinke doos vol inmiddels. De centjes meer dan waard! :thumbup:
cell, wil je de link pb’en van de houten trein? we zijn nu onze duplo set aan het uitbreiden voor jesse, maar misschien dat we voor hem toch treintjes gaan sparen en rails e.d. ( als hij 2 word )
gr. Louise
@Cell wrote:
er zijn verschillende houten thomas treintjes, in de meeste winkels hebben ze de relatief goedkope versie van " early engineers" en die zijn groter dan de andere houten thomas de treinstellen.
Wij hebben via een webwinkel de gewone houten thomas de trein met licht en geluid en die past wel onder de eigen brugdelen van de spoorlijn door, alleen niet onder die van ikea…
Early engineers is groter omdat het bedoeld is voor kindjes van een maand of 18. Alles is net even groffer.
Dus het houten thomas treintje met licht en geluid, 6 cm lang, hebben ze bij bart smit past op ikea? Onze dochter blijft maar zeggen dat ze thomas de trein wil… Ook my little pony en ook poppenspul en ook playmobil, maar vooral THOMAS! haha!
En weet iemand of van de hema op ikea past? Ik heb daar een leuk stationnetje gezien!
Wisten julllie dat het bij ToysXL nog tot 31 oktober 3 halen 2 betalen is voor alle thomas de trein houten treinen en onderdelen ook in de webshop