Houten speeltoestel voor in de tuin

Iemand ervaring met de aanschaf van een Jungle Gym via internet? Ik kom zulke prijsverschillen tegen dat ik dan weer ga twijfelen of de goedkoopste wel betrouwbaar is :oops: .

geen idee… maar wil je persee jungle gym?

Je hebt ook speeltoestellen van andere merken, oa wicky.

Van ee buitenspeelgoed heeft veel en daar kun je sowieso ideeën opdoen.

Wij hebben hier een zelfgemaakt speeltoestel, wat we voor 100 euro van marktplaats hebben gehaald, hebben opgeknapt en hebben gepimpt met jungle gym accesoires… Staat al 3 jaar en word veel gebruikt.

Maar in oorsprong komt het bij een houthandel weg die gewoon alles op maat heeft geleverd. Dus google eens naar houthandelaren in de omgeving. Het kan vaak nogal schelen.

Nee hoor niet persee een Jungle Gym. Ik heb nu een bod gedaan op mp dus ik hoop dat dat wat wordt! Bedankt voor de tip iig!

Kan prima hoor… wij hebben er 100 euro voor betaald en het zag er slecht uit qua algen en zo… maar niks verrot en dus kwestie van flink soppen en evt beitsen. Dat wilden we sowieso graag, dus hij is grijs/blauw geworden, of lichtgrijs/antraciet, net hoe je het ziet :mrgreen:

Hij ligt as we speak op z’n kant in t gras… we gaan hem verzetten en maken er een zandbak onder. Gaan meteen de onderkanten van de palen weer in de teer tegen het rotten en maken we hem weer helemaal schoon… nu ik erbij kan.

Maar verder nog immer niks mee aan de hand en word gemiddeld door 9 kinderen gebruikt (3 van buren links, 2 van buren rechts en die van mijzelf)

En Ruud wil er een dakje op maken.

Verder hebben we een katrol emmer systeem gekocht omdat de zandbak er nu onder komt, dus dat leek ons wel leuk.

Nog geen dag spijt van gehad. Wist wel dat ik geen 600 euro ging betalen voor huis met glijbaan en dubbele schommel + knooptouw.

Deze ziet er echt nog goed uit. Met een picknicktafeltje eronder en een doek om er een tent van te maken. En nog een schommel eraan. Vraagprijs is 350 maar ik ben met 200 begonnen :thumbup: :thumbdown: .