We willen een houten speeltoren oid aanschaffen voor de boys (4 en 6)
Maar het moet op een stukje van 2.80 bij max 2 mtr.
Ik dacht aan een torenhuisje met een zandbak er onder.
Hebben jullie advies waar ik voordelig kan kopen en waar ik op moet letten.
Of kan ik beter een schommel neerzetten (trampoline willen we niet).
Ze klimmen graag en zitten ook nog vaak in de zandbak maar schommelen ook wel graag. Maar het past niet allemaal tegelijk in die hoek van de tuin…
Wij hebben via marktplaats een houten huisje op de kop getikt. Eronder zit een zandbak, aan de voorkant een glijbaan met de trap ernaast. daardoor neemt ie, zeker zonder glijbaan, niet eens zoveel ruimte in. De zandbak is denk ik 1,5 bij 1,5 ofzo, en daarboven zit dus het huisje. De trap staat bij ons schuin ertegenaan, dus neemt extra ruimte in, maar je hebt ze ook met trap pal tegen het huisje aan. Wij waren niet veel geld kwijt, het heeft het nu al dik ‘terugverdiend’ omdat onze zoon er heel veel mee/in speelt.
En weet je toevallig het merk?
wij hebben zo’n huisje met zandbak eronder en een glijbaan van jungle gym. Erg leuk spul, degelijk en duurzaam.
Alleen speelt de oudste van 5 er niet veel meer mee, hij speelt liever met vriendjes in de speeltuin om de hoek haha
PB me maar even. Wij hebben ook ene kleine tuin en een prachtig speelhuis staan.
Speeltuin om de hoek is hier niet, sowieso hier geen leeftijdsgenootjes in dit deel van de straat helaas.
Ik zal Wawa even ene pb sturen
Bedankt voor de reacties
Omdat je rekening moet houden met een valruimte van een meter bij een glijbaan en een trapje kun je denk ik niet iets klauterigs plaatsen. Een speelhuisje/hutje of een zandbak is dan een goed idee. Succes!
er zit aan alle kanten wel nog ruim een meter bloemenperk, kunnen ze desnoods in vallen.