Houten speelgoed van Primi Passi, verf geeft af?

Onze dochter kreeg een dag of 9 geleden deze kar:







Het is echt een onwijs leuk ding, maar ik ben erachter gekomen dat een aantal van de kralen afgeven!

Er zitten ook 3 losse blokjes bij, en 2 daarvan geven af. Onze dochter stopt alles in haar mond en ik kwam er achter doordat ik de blokjes even wilde afnemen met een vochtig doekje, m’n doekje kleurde geel en oranje!

Bedacht me wel dat ze voor kleine kinderen en baby’s echt geen giftige stoffen zullen gebruiken, maar het zit me toch niet lekker!

De site waar ik hem besteld had gaf me goede service, ik mocht mijn geld terug, of een nieuwe kar. Koos voor een nieuwe kar, precies dezelfde, met dus hetzelfde probleem, helaas.



Ik kan haar natuurlijk met de kar laten spelen zonder de blokjes :think: Ze zal waarschijnlijk niet op de kralen die op de kar zitten gaan sabbelen. Maar eigenlijk zou dit niet mogen toch? Het is een kar van 55 euro.



Op de site van primi passi staat meer speelgoed van dit idee, wie weet geven daarvan ook de kralen wel af?

Ik heb primi passi zelf ook een mail gestuurd met mijn verhaal, ik ben benieuwd naar hun reactie.



Iemand ook speelgoed hiervan in huis? is het afgeven jullie ook opgevallen?

Sterre, ik antwoord even hier. Ik heb geen ervaring met het speelgoed, maar ik denk dat ik mijn geld terug zou vragen. Ondanks dat er waarschijnlijk geen schadelijke stoffen inzitten vind ik het slecht dat babyspeelgoed afgeeft.

Ik zou ook mijn geld terug willen en voor een andere kar gaan.

Sterre is zou ook mijn geld terugvragen en wat anders uitzoeken.



Ik hou er ook niet van als iets afgeeft en al helemaal niet als het voor kindjes is in de leeftijd van Madelief.