Houten poppenhuis OF Playmobil poppen-/woonhuis

Over 4 weken wordt dochterlief 4 jaar!

Ze heeft alles wat haar hartje begeert behalve een poppenhuis.

Mn man en ik zaten erg te twijfelen;

Poppenhuis ‘So chic’ van Kidkraft OF Playmobil poppenhuis met alle poppetjes en meubels.

Zowiezo ben ik voor beiden rond de E200 a E250 kwijt!

Wat raden jullie mij aan?

Playmobiel :thumbup:

Kan je ook uitbreiden :mrgreen:

Definitely: playmobil!

Hier hebben ze de moderne villa, met tuin, garage, speeltuin, zwembad, woonkamer, leefkeuken, kerstkamer, kinderslaapkamer, babyslaapkamer, ouderslaapkamer en badkamer. Ze spelen er nog steeds zeker 3 keer per week mee. Ze hebben ook allerlei losse setjes, met kindertjes, diertjes, moeders en vaders etc. En ook nog het grote ziekenhuis, de dierentuin, de boerderij, de brandweerkazerne en het politiebureau. Alles wordt met elkaar gecombineerd, uuuurrrrren speelplezier!

En een jaar of 4 is een prima leeftijd voor playmobil, ik zou dus zeker voor het playmobil huis gaan :thumbup: .

Hoi,

Kidkraft poppenhuis kost toch geen 200 a 250 ??

die word gemeubileerd geleverd :thumbup:

Ik hou zelf ook niet van playmobiel, vond het als kind zelf ook nooit leuk, dus zou ik het ook niet snelkopen :wink:

dus mijn antwoord luid .POPPENHUIS :mrgreen: :angel: :inlove: :thumbup:

playmobil, absoluut!

als ik op het uiterlijk af ga: het kidcraft poppenhuis. deze is een stuk groter en dus minder problemen met kleine prutsdingen en in mijn ogen lijkt me een houten poppenhuis steviger dan een huis van plastic. nu ben ik dan ook geen grote fan van playmobil :shifty:

maar misschien kun je een( soortgelijke) tweedehands van mp halen? mocht ze er weinig mee blijken te spelen dan heb je niet zo’n grote uitgave gedaan. ( vroeger was dat dus bij mij zo, ik wilde een poppenhuis, kreeg er een en speelde er na een poosje helemaal niet meer mee :shifty: :oops: )

@melanie wrote:

Hoi,

Kidkraft poppenhuis kost toch geen 200 a 250 ??

die word gemeubileerd geleverd :thumbup:

Ik hou zelf ook niet van playmobiel, vond het als kind zelf ook nooit leuk, dus zou ik het ook niet snelkopen :wink:

dus mijn antwoord luid .POPPENHUIS :mrgreen: :angel: :inlove: :thumbup:

Jawel ik wil deze van Kidkraft! Hij is zelf E260,-

Ik blijf twijfelen! :think:

Ik zie het er niet aan af eerlijk gezegt :shifty:

Lijkt me wel erg veel verschil met de andere huizen…

Wij hebben de savannah, heeft ze zelf uit mogen kiezen… maar ik vind 250,- voor dit poppenhuis erg veel :think:

Ik denk dat je je moet bedenken hoe groot je het wil hebben. dat houten huis is wel een enorm ding zeg!!

ik zou gaan voor playmobil (maar dat vinden de kids hier dan ook erg leuk! Dan kan je ook elke keer een beetje uitbreiden.

Persoonlijk vind ik het poppenhuis van Kidkraft véél leuker voor meisjes!

Mijn dochter krijgt voor haar 4e verjaardag het Amalia poppenhuis :inlove:

Het poppenhuis die jij trouwens wilt heb ik gezien op de site waar ik hem voor mijn dochter heb besteld en kost daar 235 euro inclusief verzenden.

@Krista wrote:

Persoonlijk vind ik het poppenhuis van Kidkraft véél leuker voor meisjes!

Mijn dochter krijgt voor haar 4e verjaardag het Amalia poppenhuis :inlove:

Het poppenhuis die jij trouwens wilt heb ik gezien op de site waar ik hem voor mijn dochter heb besteld en kost daar 235 euro inclusief verzenden.

Een Pb met adres plz!

Je hebt PB :wink:

Ik snap eerlijk gezegd ook niet waarom dit poppenhuis ruim 100 euro duurder moet zijn dan de andere Kidkraft poppenhuizen? :think:

Zelf vind ik de Savannah, de Amelia en de Dream Mansion helemaal geweldig trouwens. :inlove:

Maar jij bent niet van de Barbies, he? Is het dan niet slimmer om een van de kleinere poppenhuizen (bijvoorbeeld Country Lane) te kiezen, daar zitten ook houten poppetjes bij die er precies in passen.

Voor die grote poppenhuizen gaat het denk ik niet meevallen om andere poppetjes dan Barbies te vinden, die er goed in passen…

Playmobil is uiteraard ook altijd goed, ik ken maar weinig kindjes die dat niet leuk vinden.

Rhodé heeft voor haar 4e verjaardag het grote playmobil huis gekregen, en ze spelen er nu allebei nog dagelijks mee.

De ene week zet ik hem beneden op hun tafeltje, en dan kan Amélie (als Rhodé op school zit) echt de hele dag bezig zijn daarmee.

Als ik hem boven zet gaan ze samen boven spelen, dus hier is hij het geld dubbel en dwars waard!

Voor Amélie haar 4e verjaardag wil ik nu de winkel en het schooltje kopen als uitbreiding op het huis. Ze zullen er veel plezier van hebben!

Ik hou van houte poppenhuizen (daar kunnen ook playmobil poppetjes in wonen) maar ben ook helemaal fan van playmobil.

Het poppenhuis op de foto vind ik wel heel erg groot! :shock:

Hier spelen de kinderen heel graag met playmobil.

Ik had vroeger ook al playmobil en een houten poppenhuis, en die was zeker de helft kleiner dan die op de foto, maar voor playmobilbewoners erg groot. Soms vond ik het niet leuk dat het zo groot was, al de playmobil-meubeltjes vielen zo’n beetje in het niet. :think:

8) Je moet doen waarvan jij denkt dat je meisje het fijnste mee kan spelen en waarvoor jullie ruimte in huis hebben :wink: .

Ik denk dat als mijn meisje jarig is ze deze gaat krijgen:

Maar dat duurt nog wel een tijdje. 8)

Marite, die is gaaf! waar heb je de foto gevonden? zou je mij de link willen pb’en? :pray: :angel:

Het poppenhuis is van Selecta.

Google en je zult vinden! :wink: