We zoeken voor 5-12 een houten knikkerbaan. Iemand eentje ongebruikt en bijna nieuw liggen of tips waar we hem niet al te duur kunnen halen?
bij lobbes hebben ze er eentje voor 10 euro, 44 delig. Voor 20 euro heb je dan best een heel leuke set. N heeft wel vaker met deze gespeeld, en vond die leuker dan de dure haba knikkerbaan.
@fiep klophout wrote:
bij lobbes hebben ze er eentje voor 10 euro, 44 delig. Voor 20 euro heb je dan best een heel leuke set. N heeft wel vaker met deze gespeeld, en vond die leuker dan de dure haba knikkerbaan.
Had ik inderdaad gekeken, maar wilde even weten of hier ervaring mee was. Twee sets van deze sluiten dan goed op elkaar aan?
@Wawa wrote:
@fiep klophout wrote:bij lobbes hebben ze er eentje voor 10 euro, 44 delig. Voor 20 euro heb je dan best een heel leuke set. N heeft wel vaker met deze gespeeld, en vond die leuker dan de dure haba knikkerbaan.
Had ik inderdaad gekeken, maar wilde even weten of hier ervaring mee was. Twee sets van deze sluiten dan goed op elkaar aan?
uh je koopt dan twee keer dezelfde set, dus dat sluit natuurlijk prima op elkaar aan je hebt gewoon wat meer bouwmogelijkheden dan met 1 set
Beetje vreemd geformuleerd, maar ik bedoelde of je er ook daadwerkelijk iets aan hebt, dus dat hij langer wordt. Twee aparte banen wil ik namelijk niet en als er veel dezelfde stukken maar op één plaats kunnen is het niet handig.
Ik heb deze laatst ook besteld en het ziet er naar uit dat je gewoon zelf je baan kan bouwen en bedenken.
Dus als je 2 koopt heb je gewoon extra mogeliijkheden, wat fiep al zegt
Ik heb er maar 1 beseld.
Eers evn kijken hoe er mee gespeeld gaat worden.
Mijn oudste wordt 7. Zou hij dan ook nog leuk zijn. Hij heeft nu eentje van plastic.
houten knikkerbanen zijn best ingewikkeld om te bouwen, en juist rond 7 heel interessant…maar dan zou ik misschien toch zoeken naar een iets ingewikkeldere houten knikkerbaan dan deze…
@fiep klophout wrote:
houten knikkerbanen zijn best ingewikkeld om te bouwen, en juist rond 7 heel interessant…maar dan zou ik misschien toch zoeken naar een iets ingewikkeldere houten knikkerbaan dan deze…
Daar was ik ook op zoek naar, maar 80 euro is me weer iets teveel :oops: . Heb je tips?
Niemand een houten knikkerbaan?