We willen voor onze kinderen graag een houten keuken kopen. Maximaal 1 meter breed.
Wie heeft er eentje en hoe bevalt het ?
Ik heb al diverse gezien, ook op marktplaats maar de prijzen lopen flink uiteen voor nieuwe keukentjes. Ik ben gewoon bang dat we straks iets hebben gekocht wat niet gebruikt wordt…En zo’n keukentje is niet goedkoop :think:
( Ook als je een linkje weet, wil je me dan pb-en ?)
ik heb er een (gewonnen bij belspelletje van Kinderen :dance: :dance: ), nano speelt er regelmatig mee. Hij staat in de keuken (past niet, maar het moet :mrgreen: ) dus hij zit er vaak mee te rommelen als ik aan het koken ben.
wat ik alleen niet snap: dat hout is onbewerkt. Uhhhhh heb ik nou het enige kind dat dat houten eten graag aanvult met echt eten en dat in die pannetjes echt water wil, of liever nog: melk uit zijn beker…? En druiven die gebakken moeten worden en zo…en dat ie dat niet zonder knoeien doet…? :shifty: Of is het nou de bedoeling dat ik dat ding zelf zou bewerken???
Ik vind het een supermooi ding, weet echter niet of ik er zelf het bedrag voor over zou hebben wat er in de winkel gevraagd wordt.
Fiep, klinkt leuk ! Wil je me verblijden met een fotootje ?
Mij ook Fiep :inlove:
Moet zeggen dat we eigenlijk ook een houten keukentje wilden… maar inderdaad ivm het geknoei toch een plastic keukentje gekocht… na 2 dagen zat ie al onder de boterham met appelstroop, en idd… er MOET water in de pannetjes en kopjes… :inlove:
Maar als je er een vind die er tegen kan, owww ja… dan is zo’n houten keukentje zoooveel mooier… 8)
Wij zijn begonnen met een plastic keukentje, maar er werd amper meegespeeld… dus wij dachten toen… nou dan is het maar goed dat we geen houten keuken hebben gemaakt.
Maar toen ik Aniek vroeg waarom ze haar keuken niet leuk vond zei ze…
hij is te klein mama, ik kan niet snijden, niet 2 pannen doen en de “pullen” passen niet in.
ik stond zo :shock:
Daarna nog wel is gevraagd, zelfde antwoord…
Dus nu hebben we inmiddels van onderdelen bij de kringloop winkel, metalen drinkbakken voor honden, een oude kraan van de kringloop, plexiglas en meubelplaatmateriaal (van dat omfoliede spaanplaat in beuken) een keuken aan het maken.
Hij is bijna 120 breed, heeft 1 la voor bestek, een ovendeurtje waar we een magnetron bakblik in hebben gepast en een kastje met planken.
Een spoelbak met kraan, een stukje kaal aanrecht en 3 neppitten met knoppen die draaien (kringloop)
Ze vind het helemaal te gek en kan niet wachten tot het af is.
Plaatmateriaal is goed te reinigen, de deurtjes hebben we van mdf gemaakt zodat we er vrolijke kleuren op konden smeren. Dus bewerkt is idd wel handiger dan onbewerkt.
Hier een houten keukentje wat bijzonder veel wordt gebruikt. Hij is 70 cm breed als ik het goed heb. Idd ook wel met onbewerkt hout, je zou het nog in de olie of in de lak kunnen zetten. Hij was wel erg duur, we werden gesponsord door opa en oma anders had ik hem niet gekocht. Er zitten wel heel veel spulletjes bij waardoor je niet veel los spul erbij hoeft te halen. Als je wil kan ik nog wel achterhalen waar ik hem heb gekocht. Volgens mij was ie 70 euro :shifty:
Een foto ter illustratie. Ik ben aan het verven op het moment dus de dames waren van de week ook un keukentje aan het ‘verven’ :mrgreen:
Hier ook nog een fotootje toen ik hem net in elkaar had gezet, op die vorige zie je de keuken niet zo duidelijk zag ik net.
ik heb de zelfde als gaia:
ik zag um bij een speelgoedzaak staan voor 85 euro :shifty:
Kijk eens op mp bij janbibejan… Zij hebben ook onwijs mooie houten keukentjes…
In de winkel wordt ie idd duurder aangeboden dan via internet. Ik had hem in een winkel gezien voor 90 euro :shock: Daarna dus op internet gaan speuren. Scheelt behoorlijk.
zucht wat een leuk keukentje… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: en leuke kiddies ook… :mrgreen:
Leuk ! Bedankt voor de foto’s dames :thumbup:
Faizaa, bedankt voor je pb laif :-* Je krijgt antwoord hoor
Ik heb mijn oog laten vallen op deze : En dan verven zoals het onderste keukentje. Even wat eigen creativiteit erbij en hopelijk wordt het dan wat :thumbup: Kent of heeft iemand dit model keukentje ?
Geverfd
Ik ken hem niet, maar ik vind hem wel heel gaaf zo op de onderste foto! :inlove:
oh wat een mooie keuken karin!
wij hebben een grote van plastic, met veel ruimte en hij bevalt super!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: dieee is gaaf Karin!!! heel leuk met dat zwart/wit… ga je dat ook zo doen? :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Heel erg leuk… en heel erg een echt keukentje ook, maar dan mini… :mrgreen:
Ja ik vind het zwart/wit echt heel gaaf ! Maar ik denk ook even na over een ander combinatie. Onze eiken keuken is donkerbruin met gebroken wit. Niet zo ouderwets als het klinkt hoor haha, we hebben en optima keuken van Bruynzeel, deze is net een jaar oud Dus misschien stem ik de kleuren hier wel op af. Ik weet het nog niet. het zwart/witte keukentje is wel heerlijk oldschool:thumbup:
Rood/wit is té he ?
@Karin2 wrote:
Ja ik vind het zwart/wit echt heel gaaf ! Maar ik denk ook even na over een ander combinatie. Onze eiken keuken is donkerbruin met gebroken wit. Niet zo ouderwets als het klinkt hoor haha, we hebben en optima keuken van Bruynzeel, deze is net een jaar oud Dus misschien stem ik de kleuren hier wel op af. Ik weet het nog niet. het zwart/witte keukentje is wel heerlijk oldschool:thumbup:
Rood/wit is té he ?
Nee vind ik niet… ik vind rood/wit beter passen bij je keuken dan zwart/wit… denk ik :think: en alleen omdat voor mijn gevoel rood/bruin in dezelfde groep horen hahaha… maar je moet het idd wel durven… :inlove:
Ja het is een heel heel leuk keukentje… 8)
Oh wat leuk!! Hebben hebben hebben :mrgreen: !!
O leuk keukentje zeg :thumbup: Rood met wit lijkt me ook erg leuk :think: Kun je niet ff een foto van jullie keuken erbij zetten? Kunnen we even meekijken :mrgreen: