houten ijslolliestokjes

Kan iemand mij misschien vertellen waar ik een zak ijslolliestokjes kan kopen?

Van die houten langwerpige stokjes.



Ik wil namelijk ijslollie cakejes bakken voor morgen, dan gaan we op herfstwandeling met alle peutertjes en als traktatie van de herfstkabouter wilde ik cake ijsjes maken. Maar ja,… zo zonder stokjes is dat lastig.



ik heb ze vandaag al nodig, dus bestellen is geen optie helaas.

heb ze toen zelf bij de Xenos gekocht, maar daar verkochten ze op dat moment ook het bakblik… en heb er toen een zakje bij gekocht voor de extra.



Zou het eigenlijk niet weten… zouden ze misschien bij de frietzaak niet van die houten lepeltjes hebben die je hier voor kan gebruiken? Even lief aankijken daar?

zou de hema ed ze trouwens ook niet hebben bij de knutselspullen?!

heb geen idee eigenlijk… nog nooit naar gezocht

maar idd xenos, action, marskramer, blokker?

zijn winkels die in mij opkomen die het wel eens zouden kunnen hebben denk ik

@mamaMarije wrote:

heb ze toen zelf bij de Xenos gekocht, maar daar verkochten ze op dat moment ook het bakblik… en heb er toen een zakje bij gekocht voor de extra.



Zou het eigenlijk niet weten… zouden ze misschien bij de frietzaak niet van die houten lepeltjes hebben die je hier voor kan gebruiken? Even lief aankijken daar?




Blokker ben ik net geweest, de action ook,… maar helaas.

Xenos is te ver rijden nu maar ik vind jouw idee voor de frietzaak wel geweldig! die zijn er hier genoeg,…



Ik heb wel voor de zekerheid plastic lepels gekocht, die kan ik er op z’n kop in steken. uit nood!

zitten je kids op een kdv? Zo ja, daar vragen. wij hebben ze ook, om mee te knutselen. Zitten er 1000 in een doos, als je het gewoon vraagt zul je ze vast wel wat mogen hebben!

pipoos, flokstra (zit in groningen)… Die laatste had ze in elk geval. Verder geen idee…



edit: in de webwinkel van pipoos heten ze knutselhoutjes.

Bij Luuk zaten ze laatst in een knutselkoffer idd, in allerlei kleurtjes!!!

Onze kindjes gaan naar de psz,…



Maar inmiddels zijn de ijsjes gemaakt met omgekeerde plastic lepels om ze vast te houden, lijkt wel erg stoer en ze zijn klaar om gegeten te worden inmiddels!



Ben benieuwd naar alle koppies morgen als de herfst kabouter (hoe toepasselijk ook,… maar dat ben ik dus) ze gaat uitdelen!



Bedankt voor jullie tips,… ik ga ze binnenkort even opsporen en een voorraadje aanleggen!

(herfst)kabouter heel veel plezier straks!



:-*