houdbaarheid playmaïs?

Ik heb als kraamkado voor elin playmaïs gekregen.



Hij is erg leuk, onderwaterwereld, maar uiteraard kan elin er voorlopig nog niks mee.

Nu wil ik hem bewaren tot ze er wel wat mee kan, maar dat zal nog wel een jaar of 5 zoiezo duren denk ik.



Ik begreep dat het van maïs gemaakt is, en nu vroeg ik me af of er een houdbaarheid aan zit? Ik kan het op de doos nergens vinden.

Ik zou er je oudste blij mee maken;-) Lev kon er vanaf 2 jaar goed mee werken. Tegen de tijd dat de jongste aan zoiets toe is geef je haar een nieuwe doos ofzo :wink:

Volgens mij kan het wel tijden mee, dat was je vraag hè…

ja heb ik ook over zitten denken. Denk alleen dat dana er ook nog wat klein voor is, het is deze, lijkt me wel erg moeilijk voor haar moet ze bij knippen enzo:



@lydia wrote:

Volgens mij kan het wel tijden mee, dat was je vraag hè…




haha ja dat was de vraag idd, ik wilde het nml voor elin apart houden, is voor haar gekocht en gegeven en ze heeft al zoveel “2e hands van haar zusje”

Maar goed nieuwe kopen tegen die tijd kan ook idd… (als het dan nog op de markt is.)

@femmie wrote:

ja heb ik ook over zitten denken. Denk alleen dat dana er ook nog wat klein voor is, het is deze, lijkt me wel erg moeilijk voor haar moet ze bij knippen enzo:







Maar het hoeft toch niet te worden zoals op 't plaatje?

nee niet perse maar die hele achterkant (koraal) zit in de doos erbij en er zit een heel bouwpakket en beschrijving bij hoe je de beestjes moet maken.

Vind het ook zonde om zomaar wat ervan te maken, dan had ik net zo goed een blanco doos met van dat spul kunnen krijgen.

Volgens mij kan er niets mee gebeuren als je het droog opbergt. Wij hebben het spul ook staan (M vindt t super!) en het is gortdroog. Zolang er dus geen vocht bij komt blijft het goed hoor. En dat spul hebben ze over een tijd echt nog wel. Het was ooit speelgoed van het jaar en niet voor niks. Zo grappig. Dat verdwijnt niet zomaar.

Wel een kraamkado op de groei zeg :smiley:

Je kunt ook deze mais opmaken en tegen de tijd dat ze oud genoeg is nieuwe mais kopen. Kun je alsnog heel het aquarium vullen…

Het zal niet snel slecht worden denk ik, maar 5 jaar is best een tijd…

oke droog opbergen dus, dat doe ik zeker. Misschien dat ik het idd wel opbruik en dan de aquarium ass apart hou voor later voor elin en dan nieuw koop.



Thx iig voor de reacties :-*