Houdbaarheid ovulatietesten

Hoi,





Weet iemand hoe ruim de houdbaarheid van ovulatietesten is?

Ik bedoel… als ik persona ovu-testen heb en er staat tht 11-2007… zou ik ze dan echt niet meer in dec. kunnen gebruiken? Of zouden ze dan een fout resultaat geven?





Liefs,

Noortje

Ik denk dat er ws iets minder goede funcite zou zijn? Net als bij zwangerschapstesten … dat die niet zo snel meer opneemt van urine ofzo Maar 1 maand zegt denk ik nauwelijks iets hoor



ps ik stuur je even pb



:-* van mij

Je hebt pb terug…





Dikke :-* voor jou!





Liefs,

Noortje

U ook pb terug dank u :mrgreen:



:dance:

Net als Bian zou ik zeggen dat een maandje niet veel zegt, iedere nieuwe maand verder wordt wel de betrouwbaarheid minder. Het zijn natuurlijk middeltjes die hormonen moeten aantonen en net als melk bederft het min of meer.

Oke dank je Rhi… :-*





(…en Bianca natuurlijk maar die heeft al pb-tjes gehad… :mrgreen: )

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance:



:mrgreen:

Maareuh meis hoe gaat het met de Clomid? Als je het niet hier wilt tikken de PB is er ook hoor. Hopelijk niet teveel bijwerkingen! :-*

Maakt me niets uit hoor… :-* Zit nu op cd 7 (is makkelijk deze maand, dezelfde cyclusdag als dag van de maand…) en moet maandag weer voor de eerste meting. Dus volgend weekend zouden, als het goed is, de vonken weer moeten rondvliegen, deuren en ramen dicht en actie… :mrgreen: :zzz:Zucht… lekker spontaan ook altijd… 8)





De eerste maand was ik echt superemotioneel… De hele dag janken… gewoon om niets…

De tweede maand was ik een kreng. Kattig, iedereen afsnauwen, werd gewoon kwaad op mezelf, maar kon er echt niets aan doen…

Deze maand heb ik een beetje een combi tussen beide maanden. Best emo, maar ook heel snel op de tenen getrapt. Vooral als hubbie dan ook nog een beetje een pestbui heeft, hebben we het heel gezellig thuis… :liar: :silenced:



Ach ja… ik gooi het voor nu op de hormonen… Makkelijk is het ook wel, gewoon die pillen de schuld geven… :mrgreen:

Maandag 17 december heb ik nog een gesprek met een nieuwe gyn in Hengelo. Zij heeft veel ervaring met overgewicht en zwangerschap. Dus ik wil even weten hoe zij tegenover mijn situatie staat.





Hoe is het met jou? En met Daan?

Heeft het gebakje gisteren goed gesmaakt?

2008 wordt ons jaar… let maar op! :pray: Hoop ik…

Oeh jeah klinkt als hormonsters (in de mix met een beetje spanning, a-spontaniteit etc) :angel:

Super dat je een afspraak hebt bij de gyn in Hengelo. Ik had daar vroeger tijdens mijn operatie een hele fijne, alleen geen idee of ie er nog werkt (vd Zijde) hij was toen al niet de allerjongste van het clupje al was Paaijmans geloof ik ouder :lol: Heb ze geloof ik allemaal wel aan mijn bed gehad. :think: Maar ik vind het altijd wel fijn als het geen supergroot ziekenhuis is. Al is het wel telkens groter geworden… :shifty: Net als Apeldoorn ook zo’n prima formaatje. Hopelijk haal je weer wat uit de afspraak en kom je er weer een stapje verder mee, maar mooiste zou zijn als je die afspraak niet echt nodig zou hebben omdat deze rond het al raak zou zijn :mrgreen: Dat zou pas een mooi begin van het nieuwe jaar zijn! :dance:

Van der Zijde werkt er nog hoor.

Paaijmans ook nog, maar volgens mij duurt dat niet lang meer.

Gnodde weet ik niet, dat vond ik ook een hele fijne arts.

Brandts was oorspronkelijk mijn gyn, hij kwam uit Oldenzaal, aardige man, maar qua gevoel had ik het liefst Paaijmans of Gnodde. En er zijn ook nog twee vrouwen, waarvan ik dus met 1 een gesprek heb. Dat is dr. Neve. En de naam van die andere vrouw ben ik even kwijt.



(Wat een namen hè? :mrgreen: Zo toepasselijk voor gyn’s… :mrgreen: )



Dat zou idd mooi zijn, als we met oud-en-nieuw een leuk testje mogen vasthouden, we blijven hopen en kaarsjes branden en bidden enzo… En tegenwoordig brand ik een paar extra kaarsjes voor alle engeltjes… :-*

Jemig je zou denken dat die mensen van hun hobby hun beroep hebben gemaakt 8) :lol: Ze houden het wel lang vol hihi. Nu ja moet ook zeggen ik was toen 15 dus tja dan lijken mensen al snel oud hahaha.



Ja soms voelt een vrouw beter/fijner en soms een man. Mij maakt het ondertussen weinig uit al heb ik nog steeds wel dat ik met de punctie steeds liefst dezelfde wil. Maar dat is vanwege de spanning die het toch al met zich meebrengt, dan heb ik voor de rest het liefst alles zoveel mogelijk hetzelfde.



Jaaaa de timing is wel erg mooi :thumbup: Oud en nieuw…symbolisch! En al dat vuurwerk tegen die tijd erbij zou wel fraai zijn dan heb je dan iig dat vuurwerk ipv tijdens het a-spontane ‘maken’ :lol:

@NoortjeP wrote:

Van der Zijde werkt er nog hoor.

Paaijmans ook nog, maar volgens mij duurt dat niet lang meer.

Gnodde weet ik niet, dat vond ik ook een hele fijne arts.

Brandts was oorspronkelijk mijn gyn, hij kwam uit Oldenzaal, aardige man, maar qua gevoel had ik het liefst Paaijmans of Gnodde. En er zijn ook nog twee vrouwen, waarvan ik dus met 1 een gesprek heb. Dat is dr. Neve. En de naam van die andere vrouw ben ik even kwijt.



(Wat een namen hè? :mrgreen: Zo toepasselijk voor gyn’s… :mrgreen: )



Dat zou idd mooi zijn, als we met oud-en-nieuw een leuk testje mogen vasthouden, we blijven hopen en kaarsjes branden en bidden enzo… En tegenwoordig brand ik een paar extra kaarsjes voor alle engeltjes… :-*


Hihi breek even in, de andere gyn is mevr. Veenstra. ook een aardige vrouw maar Mevr. Neve is ook erg aardig!!

Succes op het zkh!!

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: voor je.



liefs, Chantal