Houd de postbank geld vast?

Hallo,



Wie weet of de postbank ook geld vast houd :think: Ik kon altijd stipt op tijd mijn geld verwachten maar vorige week al 1,5 dag later normaal donderdagochtend al en nou pas vrijdagmiddag.En normaal hoor ik vanochtend ook al bijgestort te hebben maar het staat er nog niet.



Hebben meer hier last van?



Groeten Esmie

vorige week hadden ze wel een mutatie storing.

Zat het me ook af te vragen, verwacht al een paar dagen ook een paar betalingen maar er komt maar niets :think:

Ik heb nergens last van :think: vreemd zeg

Ik heb er ook last van! Normaal woensdag staat er een bedrag bijgeschreven, maar vanmiddag nog niets!

Ik heb bij de postbank ook nergens last van, mss even bellen

heb idd ook het idee dat het 1 a 2 dagen langer duurt voor dat geld op je rekening staat, maar ook bij de rabo

zouden de banken massaal aan het rentesparen zijn???Iets langer op hun rekening houden, zodat ze geen rente hoeven uit te keren??.. Ik verwacht ook al een aantal dagen een betaling, maar tot op heden nog niks… maar kan ook zijn dat ze het nog niet gestort hebben :think:

Staat er nog steeds niet op :think: vreemd hoor.

Denk echt dat ze het vasthouden.

Op zich is het standaard dat banken dit doen maar als het nu anders voor je is dan anders is er wellicht iets meer aan de hand. Maar iemand schrijft al over een mutatiestoornis dus wellicht is dat het.



Maar nogmaals alle banken houden geld even vast op een of andere manier. Tenminste dat is wel wat ik vroeger op school heb geleerd.