Hotmail

Wil ik me net inloggen op mijn hotmail accout, is deze geblokkeerd???

Het account is geblokkeerd

Waarom wordt dit weergegeven?

Mogelijk is het account door iemand anders gebruikt om een groot aantal ongewenste berichten te verzenden (of voor andere activiteiten die een schending zijn van de Gebruiksrechtovereenkomst van Windows Live).

Wij helpen graag om het account terug te krijgen.

Wat moet er gedaan worden?

Er wordt gevraagd om een mobiel telefoonnummer voor ontvangst van de bevestigingscode. Dit telefoonnummer wordt aan het Windows Live-profiel toegevoegd voor toekomstig gebruik. Na invoeren van de code kan het wachtwoord worden gewijzigd. Aanmelden is dan mogelijk met het nieuwe wachtwoord.

De account instellingen zijn opgeschoond

Gebruikers komen hier doorgaans terecht omdat iemand anders toegang heeft verkregen tot hun account en dit gebruikt om spam te verzenden. Eventuele automatische antwoorden in Hotmail en gekoppelde accounts zijn verwijderd om het account en contactpersonen te beschermen.

Wie heeft dit ook gehad? En was het probleem opgelost nadat je je mobiele nummer invoerde voor een code?

je hebt toch niet j e mobiel doorgegeven he…

gewoon opnieuw het adres intikken

Nee nog niet…wilde eerst weten hoe of wat.

Ik heb al meerdere malen de stappen gevolgd die worden gevraagd.

Helaas weet ik het antwoord op mijn geheime vraag niet meer :?

ik heb van de week hier ook iemand over gehoord, maar weet niet meer wat diegene gedaan heeft toen :think:

Nou ja zeg! Dat heb ik ook sinds vandaag!!! En ik kom er ook niet achter wat ik gedaan heb of nu kan doen om dit ongedaan te krijgen.

Maar ik ben dus blijkbaar niet de enige.

Wanneer iemand een oplossing weet, hoor ik het graag.

Vind het echt heel vaag en word er knap chagrijnig van. Krijg gewoon het gevoel dat ik ergens van beschuldigd wordt, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben.

hele goede vriend van mij heeft het dus ook !!

zelfde reden:

dat er ongebruikelijke activiteiten waargenomen zijn op dit account

was even aan het zoeken…

http://forum.fok.nl/topic/1525053

Maar daar staat geen oplossig in toch? Of lees ik er nou overheen? De oplossing lijkt mij toch niet om een mailtje naar dat forum te sturen?

Wat heeft die vriend van je gedaan?

Ik heb nu de stappen van Microsoft doorlopen en een heleboel gegevens doorgegeven van mijn account voor zover ik het nog wist. Geen mobiel nummer overigens en zeker geen pincode :wink: :mrgreen: :shifty:.

Er is nu een privé forum alleen voor mij geopend, waarop ik dan contact heb met een medewerker die het account schijnbaar weer kan deblokkeren wanneer ze mij als mezelf hebben kunnen verifieren. Ben benieuwd!

ik vind het maar een raar verhaal… :think:

ik denk dat ze gewoon gehackt zijn!

Ergens las ik ook dat je msn en live opnieuw moest installeren…

Ik kan er weer in! Heb contact gehad met Microsoft en die hebben me een link gestuurd waarmee ik een nieuw wachtwoord kon aanmaken. En nu kan ik er weer in.