hotmail...grrrr!!

Zeg, ligt het aan mij?? Ik kom niet op hotmail. Server is overbelast en dan weer ’ not found’ … Heel irritant. Toen ik aan het begin van de avond de pagina wilde vernieuwen (F5) moest ik ook ineens m’n wachtwoord veranderen. Nog nooit hoeven doen.

Herkenbaar?

net even naar mijn inbox gegaan, maar gaat zonder problemen hier.

Wel wat traag, maar niet extreem (kok is regelmatig trager).

ZAl eens even kijken voor je… momentje…

hier ook de hele dag de melding Server too busy, maar na verversen doet hij het wel weer.



maar het is vrij irritant ja

Via een omweg ben er ein-de-lijk in gekomen. Maar ik moest wel eerst m’n wachtwoord vernieuwen. Vind het toch een beetje vreemd…

werkt hier gewoon en alles goed

Is hier ook al heel de dag een probleem, ook gewoon internet deed t af en toe niet :?

Heb er ook steeds last van.

hotmail kom ik wel in, maar msn doet het niet :frowning: Meer mensen hier problemen mee?

Gister las ik er veel over maar hier geen last van gehad… Werkt het nu wel weer?

Ik krijg bij msn de melding dat de service momenteel niet beschikbaar is. Maar als het bij anderen werkt denk ik eerder dat het aan mijn verbinding of versie ligt ofzo

ik had er gisteren ook last van. Zowel hotmail als msn.

En als ik op msn kwam, werd ik telkens afgemeld.



Vandaag gaat het tot nu toe nog goed. :thumbup:

hier ook inderdaad sinds gisteren al.

Ik sluit me bij jullie aan, ook al een paar dagen heeeeeel irritant!!!

dat is de reden dat ik al een tijdje bij gmail zit. die heeft tot nu toe ik gebruik dat adres al 4jaar nog nooit storingen. terwijl dit bij hotmail vaak was. of mijn computer liep vast of werd erg langzaam

ik gebruik zelf ok gmail maar ik sprak mijn mams vandaag en die heeft er ook al trobbels mee sinds gisteren.



ze baalt er stevig van

Pfff en wederom weer trage dingen bij Hotmail… :evil:

Hier doet alles het zoals het moet werken. Krijg alleen altijd, als ik op msn of hotmail gekeken heb, melding van Norton dat er tracking cookies zijn en zelfs in mei een troyan horse. :shock: :o