Hotmail is veranderd en nu word ik steeds gekker van dat samenvoegen van heen-en-weer mailtjes.
Ik reageer weleens twee keer op eenzelfde mailtje en nu heb ik al een aantal keer gehad dat ik de tweede keer de mail naar mezelf stuur :?
Ook heb ik iets naar mijn eigen adres gestuurd en dat mailtje is toegevoegd aan de mailwisseling met mijn sm!
Weet iemand of je iets bij de instellingen kunt veranderen, zodat je gewoon alle mailtjes weer apart onder elkaar krijgt?
ik heb ze nog gewoon zoals altijd… :think:
Dat soort fratsen heb ik gelukkig niet gehad (mail ook net met mijn sm :mrgreen: ) maar vind de nieuwe look van hotmail ook geen succes hoor Ik baal er altijd zo van dat je niet eens kunt kiezen om het oude te houden, maar dat je op een ochtend je hotmail opent en hoppa hele andere layout, knoppies ergens anders neergezet enzo… Nee niet handig Succes met puzzelen, hoop dat iemand je kan helpen :thumbup:
heb het ook nog niet gezien… wel dat mp veranderd is… alweer… :roll:
Wij balen ook als een stekker van de nieuwe hotmail :? tis er echt niet op verbeterd :thumbdown:
ik kan opeens geen fotos meer versturen sinds de verandering van hotmail.iemand ene idee hoe dat kan?