hotelbon

heeft iemand hier weleens gebruik gemaakt van een hotelbon?



heb per ongeluk op het verkeerde geboden en heb nu een hotelbon ipv dagje weg… :oops:

ja zeker, afgelopen mei zijn we naar duitsland gegaan ermee en moet zeggen, dat is goed bevallen!

Je moest ontbijt en diner en gebruikte drankjes nog betalen en lunch moest je zelf verzorgen (buiten het hotel, of mss kan je daar ook wel dat kopen, wij waren altijd weg met de lunch).



Duss…zoek een leuk hotelletje uit en kijk wat je bijkomende kosten nog zijn en ga er lekker een paar dagen tussenuit :mrgreen:

waar zijn jullie geweest?





ik moet manlief nog inlichten… zat al te denken om het anders mijn ouders te geven… kunnen ze er even tussenuit…

Wij hebben er ook nog 1 liggen die we op moeten maken… :shifty:

Maar waar we naartoe moeten/willen (wonen zelf in N-H, ik kom uit Z-H) ?

selena limburg?

ff denken hoe dat hotel ook alweer heet…ben zo slecht in namen… :shifty:



jaa…google helpt…hihi



comforthotel birkenhof in Atzelgift.



Goed te rijden vanuit nederland (en ik woon boven amsterdam) en een prachtige omgeving met genoeg te doen. Wij zijn er 4 dagen/ 3 nachten geweest.

We zijn in totaal zo’n 250 euro kwijt geweest met 2 volwassen en 2 kids (maar 1 baby). Goed ontbijt, goed avondeten, nette kamers.

Binnenzwembad (water was wel koud), sauna en stoomcabine, alle 3 gratis gebruik en de kids hebben genoten (waren er samen met schoonzus/zwager en hun kids).



Maar goed, er is genoeg te krijgen hoor voor die bon, je hoeft je niet te beperken tot nederland

Ik heb er ooit 1 ‘gewonnen’ voor 10 euro ofzo.



Vervolgens nooit gebruik van gemaakt, want in nederland betaal je echt veel voor een diner etc. De kosten worden dan alsnog hoog (zag wel staan: diner verplicht maar dan ben je zo 40 euro pp kwijt, dat zie je pas later in de hotelgids)



Werd me nog te duur :oops: Dus geen gebruik van gemaakt, was liever 10 euro kwijt dan tegen de 150-200 euro. Zal er nu nooit meer op bieden, bied liever op een nachtje weg in een hotel.

@Mutsie86 wrote:

Ik heb er ooit 1 ‘gewonnen’ voor 10 euro ofzo.



Vervolgens nooit gebruik van gemaakt, want in nederland betaal je echt veel voor een diner etc. De kosten worden dan alsnog hoog (zag wel staan: diner verplicht maar dan ben je zo 40 euro pp kwijt, dat zie je pas later in de hotelgids)



Werd me nog te duur :oops: Dus geen gebruik van gemaakt, was liever 10 euro kwijt dan tegen de 150-200 euro. Zal er nu nooit meer op bieden, bied liever op een nachtje weg in een hotel.




Dat hadden wij ook. Wij hebben de bon dan ook gewoon weggegooid, want ik vond het ook best prijzig voor een weekendje weg :shifty:

Ik heb er nu eentje van NH Hotels, 52 euro, maar daar zitten dan ook geen voorwaarden aan… Gewoon een nacht in het hotel, het ontbijt kun je er voor 10 euro p.p. bijnemen, maar is niet verplicht.



Die andere bon had ik ook gezien, daar heb ik idd niet op geboden. Ook omdat ik niet vast wil zitten aan het hotel om te dineren…

nee, wij liever ook niet. Vind het juist heerlijk om een restaurantje te zoeken en daar lekker te eten. Als we twee nachten gaan, gaan we naar twee verschillende restaurantjes. Dat maakt ons weekendje weg ook leuk :thumbup: En met die bon ben je dus verplicht om twee avonden in hetzelfde restaurant te eten.

Wij hebben er ooit 2 gewonnen, 1 voor 3 euro en 1 voor 5 euro. Beide weggegeven als kado en dat viel beide keren in goede aarde :angel: