Hotel Venezia Palace, Antalya

In dit hotel zijn we eind september tot begin oktober geweest. Het is een hotel in Aksu/Kundu (bij Lara), net buiten Antalya in Turkije. Omdat het daar zo super toeristisch is, vroeg is me af of er al meer KOK-ers in dit hotel of in een ander hotel (welke?) zijn geweest. Gewoon uit nieuwsgierigheid…



Groetjes,



Viratine

het is een heel veel geboekt hotel, heb er ook altijd positieve verhalen over op het reisburo!

Ik ben in het Kremlin geweest en in het Green palace resort.

Echt super hotels :thumbup:

Vooral Kremlin is :inlove:

Ik lees mee, we willen volgend jaar warschijnlijk naar Turkije…



Ben trouwens al vaak zat in Turkije geweest (Side - Alanya 2 x- Kusdasi - Bodrum).

Ben pas in Turkije geweest en ik ga er nooit meer heen…is gewoon het nieuwe benidorm.

2x in Turkije geweest;



Mei 2006, Lara (Sherwood Breezes) en Juni 2008, Belek (Asteria Bellis) HEERLIJK! We willen snel nog een keertje!

asteria in Belek :thumbup:

@Aapie27 wrote:

Ben pas in Turkije geweest en ik ga er nooit meer heen…is gewoon het nieuwe benidorm.






Dat ligt er maar net waar je geweest bent. Er zijn nog zat authentieke stukjes Turkije hoor. :wink:

@ruud wrote:

@Aapie27 wrote:
Ben pas in Turkije geweest en ik ga er nooit meer heen…is gewoon het nieuwe benidorm.






Dat ligt er maar net waar je geweest bent. Er zijn nog zat authentieke stukjes Turkije hoor. :wink:




WIlde ik net zeggen. Dan heb je niet in het echte turkije gezeten. Wij zijn dit jaar naar Dalyan geweest voor de 2 keer. Dit is echt geweldig. Dorpje wat aan een rivier ligt , ongeveer een half uurtje varen van het strand. Prachtige omgeving… :thumbup:

Wij willen ws naar Mallorca!



Iemand al geweest? Tips? Is het prijzig?

Duurder dan Turkije in elk geval…

Ligt er maar net aan wat je zoekt…

@dena wrote:

@ruud wrote:
@Aapie27 wrote:
Ben pas in Turkije geweest en ik ga er nooit meer heen…is gewoon het nieuwe benidorm.






Dat ligt er maar net waar je geweest bent. Er zijn nog zat authentieke stukjes Turkije hoor. :wink:




WIlde ik net zeggen. Dan heb je niet in het echte turkije gezeten. Wij zijn dit jaar naar Dalyan geweest voor de 2 keer. Dit is echt geweldig. Dorpje wat aan een rivier ligt , ongeveer een half uurtje varen van het strand. Prachtige omgeving… :thumbup:




Oh dat geloof ik ook best…ik zat in Alanya…oude dorpjes is nl niet zo mijn stijl van vakantie vieren…maar dit vond ik dus ook 3x niets :?