Ik ben op zoek naar een hotel of bed and breakfast voor 3 personen voor 1 nacht, 23 op 24 juni. Dit het liefst in de buurt van de boulevard, strand en het Circus Theater.
Ik ben op zoek naar een hotel of bed and breakfast voor 30 tot 40 euro per persoon inclusief ontbijd.
Is er iemand die een leuk hotelltje weet (het liefst met uitgebreid ontbijdbuffet) tegen een betaalbare prijs en er ook al eens geweest is?
Alvast bedankt!
Wij hebben in 2004 een nacht in het Noordzee-Hotel geslapen. Het ligt direct achter de boulevard, het Circus Theater is een minuut of 5-10 lopen. Wij zijn toen naar de musical De Lion King geweest. We hadden wel een hele kleine kamer, maar ze zullen er vast ook grotere hebben, het was wel netjes en schoon. Het ontbijt was goed. Ik weet zo niet meer hoeveel we daarvoor betaald hebben. De prijzen zijn sindsdien natuurlijk veranderd, dus dan zou je even op hun site moeten kijken.
het boulevard hotel is ook erg leuk en goed. weet zo niet de prijs, maar misschien even googlen…
Ik heb pas geleden een nachtje in het Mimosa Hotel gezeten om naar de musical Wicked te gaan. :mrgreen: mar 5 minuten lopen naar het Circus Theater en naar het strand ook zoiets. Ideale plek dus.
wij zijn enkele keren in het hotel van de hogere hotelschool Den Haag geweest. Daar is geen uitgebreide website van, maar je kan de contactgegevens vinden op de site van de hogeschool. Is op loopafstand van boulevard en circustheater. Het is geen mooi gebouw, maar de kamers zijn prima en schoon. Het ontbijt vindt plaats in een soort van kantine, wederom niet zo mooi, maar wel een goed buffet. Broodjes, eieren, beleg, yoghurt, fruit etc. Personeel (voor het overgrote deel dus studenten, ook internationale) is erg klantvriendelijk. Als ik me goed herinner, kost het zo’n 70 euro per kamer (dat was met 2 personen).
Verder ben ik in hotel Bella Vista geweest. Een oud gebouw, geen grote kamer maar wel alles wat je nodig hebt. Het was er alleen wel gehorig, en er reden tot 's avonds laat en vanaf 's morgens vroeg (6 uur…) alweer trams onder ons raam voorbij dus dat was wat minder. Daarentegen had het bed een heerlijke matras. Het ontbijt was prima. Niet in buffetvorm maar je krijgt een aantal mandjes en schalen met brood, beleg en fruit op je tafel en ze komen vragen of je evt eieren wil. Dan gaan ze die voor je koken/bakken. Volgens mij hebben we hier met 2 personen 80-90 euro betaald.
Wij gaan nu al drie jaar achter elkaar naar Scheveningen en gaan altijd naar het Aquariushotel bevalt ons prima netjes en gezellig en niet te duur familiehotel op loopafstand van alles. En gratis parkeren voor de deur
dat gratis parkeren is ook wel wat want dat is daar duuuuuuuuuuuuuuuuur
ook bij de hotels. €17.50 per nacht is niks
wij zaten ook in het Bella Vista. is goed bevallen.
en een weekend in Carlton Beach maar dan moet je een dikkere portemonnee mee nemen
@marielle wrote:
Wij gaan nu al drie jaar achter elkaar naar Scheveningen en gaan altijd naar het Aquariushotel bevalt ons prima netjes en gezellig en niet te duur familiehotel op loopafstand van alles. En gratis parkeren voor de deur
Als ik kijk op internet staat er overal iets in de trant van “Het hotel beschikt over een eigen parkeerplaats. De kosten zijn €10 per nacht. U dient van tevoren een plaats te reserveren.” Blijkbaar niet meer gratis? :think:
zijn eind vorig jaar nog geweest en toen was het gratis.
Je kreeg toen zo n kaart voorop je auto misschien ff bellen.
Voor een musical ben ik vorig jaar een keer naar hotel Mimosa geweest. Gezellig knus hotel, erg leuk! En de eigenaar en personeel zijn erg vriendelijk.
Met mooi weer kun je heerlijk buiten ontbijten. Het ontbijt vond ik er heel goed.Ik wil er zeker nog eens naar toe!
Vlakbij het Circus Theater en het strand!