Hotel in Amsterdam - Nieuwe vraag ivm parkeren!!!

In oktober ga ik met mijn zus naar het concert van Lily Allen in Amsterdam HMH :dance: Het concert is op zondag, en om nu daarna nog naar Enschede (en voor haar België) terug te gaan, daar hebben we geen zin in.



Dus gaan we op zoek naar een goedkoop hotel. Het moet echt niet veel voorstellen, want na het concert gaan we wat drinken, en dan gewoon slapen en s ochtends weer weg. Dus zolang de kamer een beetje netjes is is het al prima :mrgreen:



Dus, wie weet voor ons een low-budget hotel in Amsterdam? En dan liefst op een beetje redelijke afstand van de HMH :think:

Ik zit aanstaande maandag in hartje centrum van Amsterdam, na het eerste concert van U2, voor 72 euro met 2 personen. Met de metro ben je er zo. (hoop ik)

hans brinker hotel.

Is een low budget en nogal hip onder backpackers. Zit in het hartje van amsterdam (achter de prinsengracht)

IK BEN JALOERS… :angel:

Maar ik heb verder geen tip voor je :eh:

Even UP want het is bijna zover :mrgreen: :dance:

Via vakantieveilingen kan je ook een Botel in A’dam boeken. Gaat soms best weg voor een leuke prijs! Misschien een tip?

Ik vind het toch altijd een beetje dubieus. Kun je niets vinden via anwb of een gerenomeerd overkoepelend iets? :think: Dat je weet dat je niet met 100 polen die aan de pado’s zijn op de gang beland zeg maar :silenced:

Is er geen Ibis hotel in Amsterdam. In de vakantie 2x in Frankrijk overnacht en een net hotel, voor niet veel geld…

BW Apollo Museumhotel Amsterdam City Centre ***



Deze zag ik… lijkt me wel wat… is maar voor een nachtje slapen en ontbijt, verder niets.



Nu zag ik wel dat parkeren alleen in de parkeergarages kan en dat kost 45 euro voor 48 uur… Nu vroeg ik me af of er nergens een goedkope garage is? Ergens buiten de stad of zo, dat je dan met OV richting centrum kan? :think:



Mijn zus komt namelijk met de auto…

ja hoor je kan heel goedkoop parkeren bij bij het transferium Amsterdam Arena (dat is op loopafstand hij de HMH). Je krijgt geloof ik dan zelfs een kaartje voor het ov.

Voor hotels zou ik gewoon op internet zoeken je kan dan ook op verschillende wijken in A’dam zoeken.

Succes!

Hee bedankt!



Als mijn zus het transferium ziet zitten, boek ik dat best western hotel.



Heb er al zin in :dance:

Transferium is inderdaad ideaal! Maar wel even vantevoren checken of er geen groot evenement is in de Arena, want dan is de parkeergarage vaak niet voor het gewone publiek geopend.



Voor meer parkeer en verkeerstips, kijk eens op http://www.naaramsterdam.nl