Hotel de Toekomst

Wie kijkt dit op tv? Het is op dinsdagavond op rtl4. Afgelopen dinsdag was de eerste aflevering. Het gaat over een groep werkeloze mensen die een baan in het hotel krijgen. Ze moeten het hotel renoveren. Ik vond de eerste aflevering wel leuk om te zien. sommige achtergronden van mensen hoe zij werkeloos zijn geraakt vond ik ook verdrietig. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat lopen.



p.s. het onderwerp kon ik niet terugvinden, dus hopelijk bestaat het topic nog niet.

ik heb het ook gezien en in sommige gevallen had ik zoiets van oke hier zijn volgens mij ook wel mensen voor te vinden die veel langer nood gedwongen werkloos zijn :?

Ik heb het ook gezien.

Ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen.

Zo’n grote groep, het kan niet missen dat daar botsingen gaan ontstaan.

Zou mooi zijn als ze met z’n allen de eindstreep halen.

Ik kijk het in eerste instantie alleen omdat het met Martijn Krabbé is… Daar ben ik zooooo gek op :oops: :inlove:



Maar idd vond ik ook dat er een paar bij zitten, van nou, er zijn wel ergere gevallen die het harder nodig hebben…



Maar ben idd benoieuwd naar vanavond, waarom die ene vrouw nou weggaat… Al komt ze volgens mij ook weer terug…

ja ik zag ook in t voorstukje dat de spanning hoog op liep. de mensen zullen misschien wel gescreend worden op wie ze zijn, karakter enzo. De jongste van t stel, dat blondje meisje, ben benieuwd hoe dat loopt. die was vorige week ook al aardig de lakens aan het uitdelen.

Nou nou, die Patty had zo te zien geen zin om haar handjes te laten wapperen. Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen.

Vind het tenenkrommend.

Wat een figuren :silenced:

Nou, ik vond het knap van die oudere dame uit Ulft (was het geloof ik…), ben even haar naam kwijt, dat ze haar ongelijk toegaf. Nadat ze haar zin had doorgedreven om achter de receptie te staan…



En idd, die Patty, als die zo bij mij zou werken, zou ik knallende ruzie met haar krijgen… wat een mens…

Het is heel wat dat Jeanet toegaf, dat ze fout zat. Uiteraard voor haarzelf, maar ook tegenover Gui. Het was even een eyeopener voor haar.



En Patty… :silenced: wat een muts is dat zeg! Die Brian begint me ook een beetje op de zenuwen te werken :think:

Ja dat vond ik ook van Jeanet. Ik vond het ook goed dat ze wel voorafgaand haar gevoel besproken had en dat ze het heeft geprobeerd. Nu kan ze denk ik met een goed gevoel de functie vervullen, echt top!



Patty zou ik naar huis hebben gestuurd, ze was zo dankbaar voor die baan in het begin en nu, ze loopt er zo enorm de kantjes van af en dan ook nog erbij staan lachen. Haar arrogantie gaat haar loopbaan in de weg staan. ze heeft nog veel te leren.

Ik kijk het ook, vind het leuk!

Patty vind ik… :wall: :sick:

Ben benieuwd hoe die nieuwe het gaat doen…

Wel lastigom er in te vallen als ze al 3 weken bezig zijn. Ze klonken ook niet echt enthousiast.

Patty had van mij naar huis gemogen. Ik vind het zó ondankbaar die houding!

Ik kijk ook elke week idd.

En patty? Onuitstaanbaar… Echt, in haar situatie mag ze *%($)# blij zijn dat ze uberhauft werk heeft… en wat vindt mevrouwtje? Ze vindt zich zelf te goed om de WC’s schoon te maken… Wat een eigendunk, gatver. Verder :silenced:

krijg steeds meer de indruk dat sommigen in het huis hun situatie aan hunzelf te danken hebben, wat een werkhouding…nou ja zo kan ik het nog niet eens noemen, want een werkhouding is er niet. En mensen die hard hun best doen in het hotel vallen buiten de groep, heel apart.

Idd patty, maar Jan vind ik ook vreselijk, wat een figuur zeg! :wall:

Wie kijkt er weer?

Volgens mij is er vanavond weer drama rondom Jan en Jeanette…

Ben benieuwd…

Mentaliteit…dat ontbreekt daar bij een groot aantal, ik sta er echt van te kijken :o

die Jan had het bij mij op de zaak nog geen dag uitgehouden. Wat een in zelfmedelijden zwelgend ventje!

Grow up…



De deelnemers waar je niets van terugziet op teevee, die doen het goed hoor. René, Peter, Raquelle. Die doen t echt goed!