horzelbeet

Grrr ik ben allergisch voor die pieppppp-beesten.

Op mijn bovenbeen een schijf gehad van dik 10 cm doorsnee, met een “pit” in het midden :?



Wij hebben prikweg van VSM dat hielp bij mij tenminste, verder zoveel mogelijk proberen te negeren…



Blinde haas :think: :mrgreen: bestaat dat, ehhh met vleugeltjes en niet de springende variant 8)

meiden ik smeer nu zinkzalf en dat werkt wel …

ook probeer ik het te negeren maar weet je wat het is …

het is een hele bult en mijn brillenpootje zit net tegen die bulty aan te hikken :x



stomme bril ook :shifty:



offeeeh nee … stomme daas :doh: :naughty:

tjee zeg, sterkte



buurjongen as ook gestoken (waardoor weet ik niet) maar die had ook een flinke grote bult. hij is er toch maar even mee naar de huisarts geweest en kreeg een allergie pilletje. toen was het zo weg.

mischien ook aan je ha vragen. lijkt me vervelend als je je bril niet gewoon op kan :?

misschien helpt sudo ook wel?? Werkt heel verkoelend, ook bij bijvoorbeeld waterpokken ofzo, erg goed tegen de jeuk…

Vervelend zeg!



Het klinkt toch als een forse reactie van je lichaam, zelfde geldt voor diegenen vertellen dat ze van muggesteken van die grote plekken krijgen. Je kunt zomaar opeens allergisch worden :? Als het echt erg wordt helpt het om een anti-allergie pilletje (of een halfje) te nemen, die ook tegen hooikoorts werken (zonder recept verkrijgbaar). Enige nadeel is dat je er suf van kunt worden.



Sterkte hoor, hopelijk is de zwelling snel weg.