Hoi meiden,
Ik wil bij deze even mijn verhaal kwijt en ben erg benieuwd naar anderen die dit ook hebben meegemaakt.
2 weken terug is er bij mij bloed geprikt omdat ze denken dat er hormonaal iets niet helemaal goed zit. (door rare/lange cycli, ineens hele vette huid en haar)
Ik had op dat moment een hoge progesteronwaarde dus gaan ze ervanuit dat ik 1 week voor het bloed prikken een eisprong heb gehad. (aan mijn afscheiding was die totaal niet af te lezen!)
Deze week had ik dan dus ongi moeten worden of zwanger moeten zijn. Nou beiden neg. Ongi (zo voelt het ) komt er nog lang niet aan. (ik ben nu ook aan het temperaturen maar daar lijkt het juist alsof ik in het begin van de cyclus ben…)
Maandag mag ik weer bellen en gaan ze ongi opwekken…
Heeft iemand dit hetzelfde gehad? Of heeft iemand een idee wat hier mis is?
Liefs :-*
Helaas voor jou geen ervaring hiermee, maar wilde je graag veel sterkte wensen en dat je ondanks alles snel zwanger zult zijn :thumbup:
Bedankt voor je reactie eisblume!
Ik was er al bang voor dat niemand meer wist…
Verder mensen die ervaring hebben met Provera?? Vanaf wanneer werden jullie ongesteld?
Jammer dat er hier geen mensen zijn die je verder kunnen helpen…
Heb je al een keer gekeken op het lotgenoten forum( via google gemakkelijk te vinden) Misschien dat daar iemand meer weet.
En mocht je gewoon je hart willen luchten: er zijn altijd mensen die luisteren aka lezen
Sterkte ermee iig :hug: en :-*
Dank je! Lief van je :-*
Ellendig zeg dat je lijf je zo tegenwerkt.
Voor wat betreft hormoonstoornissen. Er zijn er veel, het allerbeste ben je op je plek idd bij de gyn. Die kunnen je cyclus hormonaal in kaart brengen. Dan weet je waar je aantoe bent.
Kan je wel ‘bang’ gaan maken met allerlei termen zoals PCOS etc maar daar kom je helaas ook niet verder mee.
Dus vooral veel succes gewenst en hopelijk heeft je gyn deze week antwoorden voor je!
Provera staat geloof ik iets over in de bijsluiter (zelf nooit gebruikt) dat er een bepaald aantal dagen na het laatste tabletje (je moet er iets van 5 oid?) ‘iets’ moet zijn gebeurd in de zin van menstruatie.
Bedankt voor je reactie Rihannon
Ja heb net de pilletjes opgehaald en het is voor 10 dagen (10mg per dag)
Woensdag bel ik weer met de gyn.
we wachten weer rustig af… :liar:
Provera, nadat je die 10 dagen hebt geslikt.
Word je net als bij de pil ongeveer na 3 dagen ongi.
O oke nou snap ik het, dus pas na 10 dagen (+3)dan wordt je ongi
Ik dacht dat het al na 3 dagen kon…