Hormoonbehandelingen en een pesthumeur

Momenteel zijn wij bezig met de eerste ronde clomid omdat ik PCOS blijkt te hebben. Ik heb hier wat bijwerkinegn van waaronder een nogal slecht humeur. Gisteravond had ik zo’n bui, mijn man kon niks goed doen en op alles wat hij zei, kreeg hij een sneer terug. Ik was mezelf dan achteraf wel bewust dat dat niet leuk van mij was en daar werd ik dan weer verdrietig van. Ik ben dus drie keer hartverscheurend gaan huilen. Ook nu heb ik het gevoel dat ik wel kan janken en de aanleiding, geen idee



Zijn er meer dames die hier last van hebben (gehad)? Hoe gingen jullie en jullie partner daar mee om? Zijn er dingen die ik zelf kan doen om hier minder last van te hebben?

Wat je zelf al noemt. Hormoonbehandeling. Waarschijnlijk zijn het je hormonen waardoor je een pest humeur hebt. Laat je man weten dat je het niet zo bedoelde zodat hij weet dat je het niet expres deed.



Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat ik nu zelf zwanger ben, ik soms ook echt mezelf niet ben door de hormonen. :slight_smile:

Ik heb het ook gehad van de clomid, heel erg! Ik was echt een draak. Mijn man liet me altijd maar begaan maar vond het soms ook heel erg grappig om mij op de kast te jagen :evil: .

Ik herken het ook, ene moment vrolijk, andere moment stik saggerijnig en huilbuien.

Wat mijn man deed? Even weg lopen want hij wist dat het door de hormonen kwam. Normaal heb ik dit ook als ik ongesteld ben, dan is het wel vol te houden die paar dagen. Maar tijdens clomid had ik er langer last van.

Gelukkig ‘maar’ twee rondes, de andere twee was ik vooral misselijk. 4de ronde raakte ik zwanger.

Van Siem de eerste ronde na de miskraam zwanger geworden en had toen helemaal geen kwaaltjes.



Succes! :pray:

@kaya wrote:

Ik heb het ook gehad van de clomid, heel erg! Ik was echt een draak. Mijn man liet me altijd maar begaan maar vond het soms ook heel erg grappig om mij op de kast te jagen :evil: .