Hormonen voor iemand die ze niet kan betalen bij 4e poging

Lieve dames,

Ik heb altijd zorgvuldig mijn hormonen bewaard/opgespaard zodat ik - mochten we ooit een vierde poging moeten wagen en deze zelf moeten betalen - we in ieder geval niet heel veel geld kwijt zouden zijn aan hormonen. Ik heb altijd wel wat over gehouden na mijn ICSI-trajecten en soms zijn we overgestapt naar een ander middel omdat ik bv. klachten kreeg, of omdat een punctie werd afgezegd. Ik had het toen wel al in huis, en mijn verzekering heeft het ook al betaald aan het ziekenhuis.

Nu ben ik 5 maanden zwanger van mijn tweede en heb ik deze hormonen nog steeds thuis op de plank / in de koelkast liggen. Allemaal in gesloten verpakking en met fatsoenlijke houdbaarheidsdatum.

Ik wil hier ontzettend graag iemand blij mee maken die twijfelt of ze een vierde poging moeten doen, of dat niet kunnen, omdat ze het financieel niet aan kunnen. Ik gun het hier iedereen natuurlijk om een kindje te krijgen, maar het wordt voor iedereen 3x vergoed. Ik zou het zelf vreselijk hebben gevonden als ik heel graag nog een poging wilde en kon wagen, maar dat alleen om financiële redenen niet zou kunnen! Daarom wil ik de hormonen graag aan iemand geven die ze op die manier gebruiken kan.

Ik heb eerder een beetje cryptisch bericht hier gepost, omdat ik geen stormloop wilde op de hormonen (bv. iemand die ook wil hamsteren voor het geval ze een vierde poging ooit moeten doen, net als ik :oops: ). Ik doe het daarom nu zo.

Het is misschien een beetje onorthodox aanbod hier, maar ik wil graag iemand helpen.

Daarom: Is er hier iemand die een vierde IVF/ICSI-poging op eigen kosten moet betalen?

Ik heb een degelijke voorraad liggen van:

Decapeptyl / Triptorelineacetaat

Fostimon

Pregnyl

Utrogestan bolletjes