hoi hoi
ik heb een vraagje
als je hormonen spuit krijgt doen ze dan ook gelijk inseminatie of is dat een aparte behandeling
wie kan mij er antwoord opgeven
gr rilana
Hoi Rilana,
Hormonen zijn ter voorbereinding op de inseminatie, dus het zijn twee verschillende dingen.
Maar als ze dat bij jou gaan doen, heb je daar dan geen informatie van meegekregen??
Liefs,
Hoop
Je kunt hormonen spuiten zonder verdere behandeling zoals IUI of IVF/ICSI, om alleen je cyclus op gang te helpen. En je kunt hormonen spuiten als voorbereiding op een behandeling. Ik neem aan dat je wel weet of je met behandelingen gaat beginnen, of niet? Want dan heb je de voorbereidende onderzoeken ook gehad, als het goed is.
Groetjes,
Jippie
nou we zijn al vooruit aan het kijken maar we hebben besloten geen inseminatie te gaan doen want ik denk niet dat ik er nu klaar voor ben ik wil het ook voorlopig ook niet
heb nu al veel moeite met de onderzoeken allemaal ben ook paar keer ziek geweest
bedankt voor jullie reactie gr rilana
Hoi Rilana,
Wat ik je nog even wilde meegeven: De hormonen mag je niet spuiten zonder verdere controle. Dus ookal zou je ervoor kiezen om geen behandeling te doen en wel de hormonen te spuiten, dan moet je alsnog een paar keer per week naar het ziekenhuis voor inwendige echo’s. Op die manier kunnen ze zien hoe je reageert op de hormonen, overstimulatie kan behoorlijk link zijn, als je dat in hele erge mate krijgt.
Sterkte & succes in elk geval!
Groetjes,
Jippie