horen jullie het ook?

Er zat vanmorgen een chocoladeletter in mijn schoen (ja ik ben dus heel lief geweest het hele jaar :angel: ).

En nu is 'ie me steeds aan het roepen.



“Eeeeeeet mijijijijij!!!” “Joeohoeoeoeooeoeoeoeee, eeeet mij nou ooooooooooopppp!!!”



Wat denken jullie, toch wel zielig om 'm zo te negeren he :think:

Daarom ben ik ook nooit lief :angel: Hoef ik rond december ook geen dingen te negeren :angel: Gelukkig maar :roll:





:lol: Eet ze :mrgreen: :-*

Dat zou idd heel sneu zijn. Je moet zo’n letter wel serieus nemen. Hij roept het niet voor niets denk ik dan.



:mrgreen:

@Vicky wrote:

Daarom ben ik ook nooit lief :angel: Hoef ik rond december ook geen dingen te negeren :angel:




Boefje.

@Mip wrote:

Dat zou idd heel sneu zijn. Je moet zo’n letter wel serieus nemen. Hij roept het niet voor niets denk ik dan.




:thumbup:

Gelukkig doet de sint hier alleen wat geven aan kindjes :mrgreen:



(helaas weet ik wel dat op 5 december de volwassenen wel oa een letter krijgen :drool: )



Lekker opeten zou ik zeggen!

:lol: :lol: :lol: oh daarom wou Luna geen boterham d’r chocolade sinterklaas riep naar d’r eet mij op!! NU!!! :lol: :lol: :lol:

Aha vandaar dat Yeline de chocolade centjes intressanter vind dan haar cadeautje die nog ingepakt is :roll: :lol: :lol:

Sint weet dat wij aan sonja doen blijkbaar…hier alleen maar een mandarijn voor papa en mij :mrgreen:

Ik zou gewoon hard terug roepen “kooooom maaaaaar!”

lekker :drool: :drool: gewoon lekker opeten :wink:

Ja ik hoor het ook!! En ik hoor ook onze zelfgebakken pepernoten roepen die op het aanrecht liggen!!

Ik heb nog niks gehoord :eh: :mrgreen:

:lol:

Ik vind het wel chocoladelettermishandeling hoor, dat je niet reageert op zijn geroep!



Gewoon aan zijn laatste wens voldoen! :mrgreen: :drool: :drool:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: en is tie al geslacht???

die van mij blijft ook roepen… :lol:

Het is bij ons gelukkig heel stil - op de cd met sint (en kerst en nog wat feestdagen) liedjes na die Lasse heeft gekregen.

@Bagheera wrote:

Ik vind het wel chocoladelettermishandeling hoor, dat je niet reageert op zijn geroep!


Nou dit deed 't 'm hoor. Ik wil toch niet te boek staan als chocoladelettermishandelaar. Zie je de krantenkoppen al?



“vrouw, 33, mishandelt chocoladeletter”.



Neee, ik moet aan mijn kinderen denken.

Ik heb hem al helemaal op dus.

















En nu ben ik misselijk.

@OliviaMay wrote:

@Bagheera wrote:
Ik vind het wel chocoladelettermishandeling hoor, dat je niet reageert op zijn geroep!


Nou dit deed 't 'm hoor. Ik wil toch niet te boek staan als chocoladelettermishandelaar. Zie je de krantenkoppen al?



“vrouw, 33, mishandelt chocoladeletter”.



Neee, ik moet aan mijn kinderen denken.

Ik heb hem al helemaal op dus.

















En nu ben ik misselijk.




Ja, daar zei ie zeker nix over? :wink: :mrgreen:

hier roept er ook een hele lekker droste letter mij :lol:

heb gelukkig ook een gewone chocolade reep anders was ie alang op geweest :lol: