Hopelijk tot over een jaar of 2...

8 maanden lang stond je me overal bij.

Ik kon gaan waar ik wilde, ik voelde me vrij!

Nu is de tijd gekomen, ik moet je laten gaan.

Daar in de winkel, ik zie je nog staan.



Jou wilde ik hebben, blij liep ik naar je toe

Na die lange zoektocht was ik toch wel moe

Want weet je: zover kon ik niet meer lopen

We zaten al zolang op ons wondertje te hopen



In december kwam het er van, daar was zij:

onze dochter Kimberly, wat waren we blij!

En nu: bedankt mijn vriend, beste kolf het is gedaan,

Jij mag voor een jaar of 2, lekker naar de zolder gaan!



:wink: :wink: :wink: :dance:

:inlove: lief en leuk

dank je.

Met dubbele gevoelens heb ik de kolfspulletjes ingepakt. Het is een soort afscheid van de echte kleine baby fase en we gaan nu de volgende fase in. Kimberly krijgt alleen nog 'smorgens bv dus ik neem aan dat ik de kolfspullen niet meer nodig heb.

En zo kwam ineens dat gedichtje in mn hoofd :mrgreen: :mrgreen:

ik hou hier wel van!!! :thumbup:

Geweldig!!!



En heerlijk gevoel he! Niet meer kolven :mrgreen:

Ik heb 2 of 3 keer een BV dip gehad. Dankzij de kolf kreeg ik het weer op peil. Maar nu Kimberly mijn “reserves” op begint te drinken en ik zo af begin te vallen, is het beter om te stoppen.



Ik was al wel een beetje aan het afbouwen, maar na de laatste voeding moest ik al een aantal dagen een flesje bijgeven en dan dronk Kimberly 200 cc uit de fles dus…



's morgens is er ook geen stuwing of toeschietreflex meer, zelfs niet als Kimberly 'savonds niet meer bij me drinkt.

We hebben genoeg foto’s van die mooie momenten, dus ik ben er tevreden mee :slight_smile:



Ze is geen kleine baby meer, maar dat merkte ik al als ik haar naar boven moet dragen :mrgreen:

mooi gedichtje! weer een fase afgesloten…kan me voorstellen dat je die met dubbele gevoelens beleeft.



:-* inge

Haha wat een geinig topic, ik dacht aan iets triests… zoals vertrek of zoiets… Goed! :lol:

Geweldig!!

Hij moet eigelijk ook bij het bv stuk…hij is leuk!

Ik heb m nog…hij moet nog even werken bij mij af en toe :mrgreen:

prachtig!!!

Ik ben onderhand ook kolfmoe maar hoop nog maanden door te gaan.

Zo herkenbaar! Hier heeft de kolf nu voor 2 kindjes zijn diensten bewezen en is het bijna afgelopen: geen toeschietreflex meer en Ian heeft er niet meer genoeg aan.



Dubbel gevoel, maar het is mooi geweest!



(ik zeg niet: nooit geen derde maar nu even niet! :wink: )